LItt grått og trist vær her i ettermiddag...men litt på "tidligkvelden" ble det en smuuule oppholds. Hev meg på sykkelen og kjørte meg en tur til
wiggen, han hadde organisert et gruppeinnkjøp av disse gule vestene som det har vært diskutert en del rundt her i forumet

Så nå...vises jeg enda bedre i trafikken...eller ikke?
Her er et bilde, av meg, med vesten på:
og her er et bilde,
tatt av meg, med vesten av:
Se, og bedøm selv!
Planlegging 1.mai - tur valgt
Etter en kaffekopp hos
wiggen, tok jeg den laaaange ruta hjemover. Er så heldig at jeg har min moder og fader (
Jolly Jumper) boende i nærmiljøet, så det ble en kjapp tur innom der også. Vi fikk da lagt de siste planene for 1.mai-turen vår. Valget falt på tur sammen med
Senior-MC Trøndelag, fra Trondheim til Tautra T/RT
Trondheim - Stjørdal - Åsen - Tautra
MC-folk snakker med MC-folk..sånn er det bare!
På vei hjem, ringte kona, det gjaldt noe innkjøp til den ene datterens utetur på skolen i morgen...ok, jeg svipper innom en butikk. I det handlingen var unnagjort, kom jeg i prat med en trivelig kar som hadde parkert sin Suzuki GSF1000 (tror det var det

) ved siden av meg. Vi kom i prat og han kunne bl.a. fortelle at han nylig hadde godt til innkjøp av en
dnepr mt 11 Dette er en skikkelig Russer, med sidevogn og det hele. Faktisk er den ikke russisk bygget. Den er egentlig Ukrainsk, bygget i Kiev. Denne måtte jeg se, han bodde 200 meter nedenfor butikken, så jeg ble med ham for å beskue "doningen"
Jeg tillot meg selvfølgelig å ta noen bilder av hans nyanskaffelse:

En slik "doning" har jo revers, spaken kan skimtes ca. midt i bildet.
Han mente at delene han trengte kunne skaffes fra BMW, samt hadde han egenskaper og tilgang til å få laget en del deler selv. Han hadde kjøpt denne for å bruke den i løpet av vintersesongen. Det var, bl.a. "Bomringtematikken" i Trondheim som hadde gitt ham den siste "pushen" til å gå til dette innkjøpet. Men, det lyste interesse av ham for prosjektet han skulle i gang med, i løpet av sommeren.
Jeg gav ham selvfølgelig all nødvendig info om oss her på
MCsiden.no, og jo han bekreftet at han hadde vært innom og lest litt her, men lovet å registrere seg. Forhåpentligvis får vi "delta" litt i hans sommerprosjekt fremover.
Heller ikke i dag noen lang tur, men jeg må si at jeg storkoser meg på sykkel. Trives bedre og bedre på Volusiaen. Jeg liker bunndraget i den, og kontrollen jeg etterhvert får med den. Det går an å bli gla'
i en MC??..Ja for det begynner jeg å bli nå!

.
Takk for oppmerksomheten