Kom frem for seint gjorde vi, men fin tur ble det likevel! Jeg kjørte innom 2000Touring og spurte om han ville være med, og det ville han. Så da la vi i vei da. Han er tydeligvis lommekjent på alle stikkveier på denne delen av Østlandet så da vi hadde første stopp i Hvittingfoss overtok han "ledelsen" og førte oss trygt gjennom en kjempefin tur.
Ruta i grovt: Skollenborg - Hvittingfoss - Hoff - Sande - Svelvik - Drammen - Konnerud - Mjøndalen - Vestfossen - Darbu(eller nesten, en vei oppi skauen som kom ned på veien til Skollenborg et stykke etter Darbu, kom ut like etter siste togundergang før Skollenborg)
I Drammen stoppa vi på Kubikken. Kjøpte oss en kopp kaffe på MCDonald så satt vi nå dær å kikka og prata litt. Det var en del sykler der, så det ble nå litt å se på. Kom en snø/haggelskur mens vi satt dær. Tok et par mobilbilder da:
[album]318[/album][album]319[/album]
Her har grønningen min selskap. Har ikke gitt han navn enda, men jeg har kommet frem til at det er hannkjønn vaffal.

Som sagt en fin tur, 165km og hyggelig selskap.
Edit: Glemte forresten å si at dette ble første turen med Gasshjelpen som jeg kjøpte på Biltema. Gode gud så praktisk!! Anbefales til alle som blir sliten av å klipe i gassen over tid. Denne her greia var like genial som den var enkel!