Nei, det går ihvertfall ikke for det må være en hylse i støtta og da det er ikke plass nok. Siden jeg er av den meget spontane typen så har jeg tenkt litt siden i går

Jævlig enkelt og gjort på 1/3 dels sekund. Entre støtta i festene og teit opp. Du trenger 14 mm pipe og 14 mm fast nøkkel. Så entrer du fjæra på festet i blokka. Åpningen på øverste del av fjæra skal peke bakover.
Når denne massive jobben er gjort så kan du ta deg en røyk og litt øl, men disse uvanene har ikke du så da kan du feks klø deg litt i rompa eller pelle nese (med den lange pekefingeren) en 5 minutters tid.
Så, med full støtte fra nabolagets Gother Bikkjer som sitter i ring rundt deg og kikker med brune øyne, så tat du en døla svær skrutrekker og legger i bakerste fjærfestet og legger den videre til overkant av fjærfestet på støtta og vipper hele suppedasen bakover. Ferdig ! Kan ikke fatte hvorfor jeg plundret med wisegrip i går ? Tåpelig tenkt.
Deretter så kan du gjøre som jeg og skifte clutch hendel. Da må du surre bort senterbolten så det blir full panikk og besvergelser over det
](./images/smilies/grrr.gif)
Når du har funnet nesten riktig dim på senterbolten og har montert alt sammen igjen så kan du fyre vidunderet ditt og sjekke at clutch hendelen fungerer som den er tenkt å fungere. Så når verktøyet pakkes sammen så dukker den kamuflerte bolten opp men da er mutteren forsvunnet.
Så tauet jeg en gammel gressklepper etter mopeden til jentungen bort til Frode og pælmet-et sterkt overdrevet uttrykk forresten- i metall containeren. Så lette jeg etter noe megaflott dobbelsidig tape jeg trenger som Haus Gestapo hadde beskjed om ikke å somle bort men det har hun jo klart selvfølgelig

Deretter så hang jeg opp klærne som jeg skulle hatt hengt opp i dag tidlig til tørk mens jeg filosoferte over båtpussen

Så godtet jeg meg litt over at den lokale Hyosong pusheren er konk før jeg prøvde å sette Kim-Il på senterstøtta. Da slo det meg at jaggu meg er det mye muskeler i Jalmar ! Han vipper megatonn med Kawa på senter støtta lett som bare det !