dypen skrev: 30 mai 2024, 00:21
Har vært i kontakt med forhandler på den der og har vel vært inne her på forumet tidligere med info, mener den kom på ca 200k med alt utstyr.
Okay. Man ser jo hvorfor. Den ser vertfall mer påkostet og bedre ut. Disse er vel produsert i Kina, men det er jo enkelte av KTM sine modeller også har jeg lest.
Klart Honda føles som et tryggere valg, men utseendemessig så vinner CFMoto hands down her vertfall.
Skulle jeg hatt en lettvekts adventure i dag hadde Yamaha T7 vært en kandidat hos meg. Blir ikke våt i øynene av å se på den heller, men jeg mener totalpakka er veldig god. Men som hovedsykkel ville jeg ikke hatt en slik.
I en slik type sykkel er uansett ikke antall hester viktig for min del. Man skal kjøre grusveier og da er det vel sjelden man gidder å jage de hestene. Moment trenger man vel ikke i bøtter og spann av heller da underlaget uansett i stor grad er grus.
Skulle jeg hatt en adventure sykkel som hovedsykkel ville jeg hatt en sykkel som gjorde det bra både på grus og motorvei. Da kommer man ikke utsnom GSA1250, KTM1290 etc. men så har man vekten og størrelsen da....