Hvis denne var til meg så tar du feil, det er nok flere år siden min bedre halvdel var med på MC-telt tur.Bjerknez skrev: 12 jun 2024, 13:30 Man må huske på at det er stor forskjell på og slå opp teltet på en campingplass eller en rasteplass langs veien og ute i skogen. På campingplass har jeg ingen problem med å slå opp teltet alene samt overnatte. Der er det alltid folk og eller en eller annen pub etc.
Så vidt jeg vet så har vel du som oftest reist samens med din bedre halvdel når dere telter etc.? Det blir helt noe annet. Da er du ikke alene.
Men du er nok helt garantert flinkere enn meg når det kommer til det å kose deg med en bok etc. For det klarer ikke jeg. Jeg har derimot Youtube og iPad, men ute i skogen er det ikke alltid dekning nok for å streame Youtube videoer. En viss kontakt med omverdenen synes jeg er ålreit.
Men altså... akkurat når jeg kjører så kan jeg godt klare det helt fint alene :)
Var veldig trivelig det, ikke minst på Troll-Rally og Norgestreffene i regi av NMCU og lokale MC-klubber. Men det er altså noen år siden.
De siste 4-5 årene har jeg vært på MC-tur med teltovernatting alene eller sammen med en annen MC-kompis med eget telt.
Ingen problemer med å få egentid ved behov da heller.