Litt usikker på hva du mener her, men du lurte sikker på om vi har vært vårt servise?
Madammen liker og gå mye tur etc. og da har hun et sted hun har diverse typiske turting. Disse turtingene har hun i en egen skuff på kjøkkenet, sammens med diverse andre ting som kaffekjele etc. jeg synes egentlig disse emaljekoppene er ganske ubrukelige, jeg bare røsket med meg en i full fart på morgenkvisten. Det lå også en rosa kopp der med bilde av Snorkfrøken på, så jeg klarte i det minste og styre mot den blå.

Men sånn til vanlig så har vi jo servise som vi deler som er mer nøytralt. Selv om vi selvsagt har våre favoritter når vi skal ta oss en kaffekopp etc. hjemme. Ho har noen litt store porselenkopper som ho pleier å bruke. Disse hender det ho har diverse frukt oppi også som hun blander med litt Yoghurt etc. mens jeg tyr til den mer tradisjonelle hvite proselenkoppen. Sistnevnte passer også fint til Nespresso maskinen da hennes såkalte kaffekopper blir for høye.
På bildet under ser du bilde av kjøkkenskapene. Du ser også noen få mummikopper i emalje og porselen der. I skapet lengst til venstre så har jeg diverse ølglass etc. som er et skap jeg har litt mer "gutteting" i de mitterste skapene blir det mer nøytralt og helt til venstre har hun disse store porselenkoppene sine.
Jeg håper det forklarte spørsmålet ditt, og hvis det er noe mer du lurer på, så må du ikke nøle. Spør i vei, så skal jeg svare på best mulige måte.