Du er sikkert under kontinuerlig risikovurdering..Bubbu skrev:Går nå å venter på at kjøreskolen skal ringe meg ang kjøretimer. Håper det ikke tar for lang tid. Venter å venter.

Neida,tuller-------Lykke til med snarlig MC-førerkort
--

Du er sikkert under kontinuerlig risikovurdering..Bubbu skrev:Går nå å venter på at kjøreskolen skal ringe meg ang kjøretimer. Håper det ikke tar for lang tid. Venter å venter.
Intruder skrev:Du er sikkert under kontinuerlig risikovurdering..Bubbu skrev:Går nå å venter på at kjøreskolen skal ringe meg ang kjøretimer. Håper det ikke tar for lang tid. Venter å venter.![]()
![]()
Neida,tuller-------Lykke til med snarlig MC-førerkort
--![]()
![]()
![]()
![]()
Tror faktisk jeg heller skal gi dem linken til denne logge isteden.Intruder skrev:Få telefonnummeret deres,så skal de få vite hvor David kjøpte ølet !!
At han ikke vil selge den tyder på at han liker den og ergo har passet den godt...Bubbu skrev:Jeg skulle faktisk å se på en Intruder i dag. Globe kom å hentet meg på jobben å vi skulle kjøre ut til han som skulle selge sykkelen. 15 minutter før jeg sluttet fikk jeg meldig at han som skulle selge sykkelen ikke kunne være hjemme.Så da ble det ikke noe titting på sykkel. Tror ikke han vil selge sykkelen alikevell.
Bubbu skrev:Ja litt is i magen må man ha. Har jo ikke lappen enno så da har man bedre tid også