Også så jeg den først nå...den skal studeres nærmere når jeg kommer hjem fra jobb.Globe skrev: Denne er laget til deg GV...ingen grunn til ikke å mekke litt sjæl
![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=a7lGQkTKNJA[/video]

Også så jeg den først nå...den skal studeres nærmere når jeg kommer hjem fra jobb.Globe skrev: Denne er laget til deg GV...ingen grunn til ikke å mekke litt sjæl
![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=a7lGQkTKNJA[/video]
Vulcan skrev:Flott sykkel, flotte bilder, og en kanonbra mekkevideo du har laget. Ser at jeg må ha chrome-polishen klar i baklomma når jeg passerer Trondheim om en måneds tid. Må vel stoppe i Stjørdal og polere litt
Ble laget litt for gøy egentlig :) Den egner seg neppe som en "HowTo"Godtvoksen skrev:Også så jeg den først nå...den skal studeres nærmere når jeg kommer hjem fra jobb.
Globe grom-chrome-cruiser-guttGodtvoksen skrev:Globe utnevnes herved til Mr. Chrome
Juks og fanteriGlobe skrev:Ble laget litt for gøy egentlig :) Den egner seg neppe som en "HowTo"Godtvoksen skrev:Også så jeg den først nå...den skal studeres nærmere når jeg kommer hjem fra jobb.
Prosjektet er ikke større enn at veien nok preges av meg om ikke lengeOleB skrev:hæ hæ - høres ut som noen har blitt kloke av skade her.......
men tenker Globe kommer seg på veien snart igjen
det må du da begripe at sånt er arbeid for mørke vinterkvelderGlobe skrev:Prosjektet er ikke større enn at veien nok preges av meg om ikke lengeOleB skrev:hæ hæ - høres ut som noen har blitt kloke av skade her.......
men tenker Globe kommer seg på veien snart igjen![]()
Har en veldig forståelsesfull kone, og hun liker selv å være med på tur, når det er mulighet![]()
Og soveromsgangen....den trengte oppussing. Trepanel fra tidlig 70 tall, kommer nok aldri på moten igjen...hmmm..tenker meg om, så gjør vel kanskje ikke badreom fra tidlig 70 det heller..hjeeeeeelp
![]()
![]()
Men det går jo an å lære av andres feil. Det har jeg gjort, lærte av gamlingens feil så jeg er både ungkar og barnløs.Bubbu skrev:Ja man lærer av sine feiltilslutt.
noen lære aldri av dem. Om jeg er en av dem gidder jeg ikke å svare på