GlobesLogg: takk for sist....u all :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Godtvoksen

Re: Globes Logg; det er VÅR.......igjen :)

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev: Denne er laget til deg GV :thumleft...ingen grunn til ikke å mekke litt sjæl ;e
[video]http://www.youtube.com/watch?v=a7lGQkTKNJA[/video]
Også så jeg den først nå...den skal studeres nærmere når jeg kommer hjem fra jobb. :thumleft

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Re: Globes Logg; Pakke ankommet..warning: BLING-alarm!!

Legg inn av Globe »

Vulcan skrev:Flott sykkel, flotte bilder, og en kanonbra mekkevideo du har laget :thumleft . Ser at jeg må ha chrome-polishen klar i baklomma når jeg passerer Trondheim om en måneds tid. Må vel stoppe i Stjørdal og polere litt :vs

He he :)...om du skal passere gjennom byen, skulle du jo lagt inn en liten kafferast. Skulle du se deg tid, så å du ta kontakt, så kan jeg klargjøre kaffe og vafler :D
Godtvoksen skrev:Også så jeg den først nå...den skal studeres nærmere når jeg kommer hjem fra jobb. :thumleft
Ble laget litt for gøy egentlig :) Den egner seg neppe som en "HowTo" ;e

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Godtvoksen skrev:Globe utnevnes herved til Mr. Chrome :thumleft
Globe grom-chrome-cruiser-gutt \:D/

Bilder er ikke nok denne sykker'n må nok beskues på nært hold 'in natura'. Så får vi se om det blir mulighet til nettopp det iu løpet av sesongen :-)

Men bildene sier litt, da... Sykker'n til gromchromecruisergutten blir bare finere og finere, den :=D>

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:
Godtvoksen skrev:Også så jeg den først nå...den skal studeres nærmere når jeg kommer hjem fra jobb. :thumleft
Ble laget litt for gøy egentlig :) Den egner seg neppe som en "HowTo" ;e
Juks og fanteri :[-X , det var filmtriks - du har tatt bort denne scenen som alltid skjer når jeg skrur:

Bilde

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Re: Globes Logg; Hmm..maling + rull = NULL MC-kjøring!

Legg inn av Globe »

Var igrunnen klar for en pinse med ulike MC-utflukter :-) Men, i et svakt øyeblikk, på handletur lørdag, stakk vi innom en byggsjappe...der ble det, fortsatt i et svakt øyeblikk, handlet inn til en muuuulig oppussing av soveromsgangen...og VIPS, her står jeg, med ferdig maskert gulv, nyvaskede vegger og tak...og nå ser jeg at himmelen begynner å løse seg opp der ute, det er store blå felter og sola skinner så flott...er redd jeg ikke greier å snakke meg ut av den situasjonen jeg har havnet i her nå. Konemor er kjempeHAPPY med at gangen nå ser ut til å bli pusset opp ](*,) ](*,)

Ja, ja...det ligger mye goodwill en en kjempehappy konemor ;e ...

BildeBilde

Avslutter, som rogg sier det i signaturen sin: "Sees på veiene"...men jeg velger å legge til...."en eller annen gang" :sorry

Hmmmm...det er faktisk litt deilig å SYTE litt :D :knegg ...men nå; nå er det oppussing på gang her..med liv og lyst :bananas :banansplit

Takk for oppmerksomheten :thumleft

Brukeravatar
Bubbu
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R

Legg inn av Bubbu »

Ha ha det der er resten av sommere din :terge Du tro du er ferdig når gangen er ferdig du men neida. :yeahright Konemor finner sikkert andre prosjekter :evil som må gjøres og vips der gikk den sommeren :grt ;e
(The Beast )

Brukeravatar
OleB
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011

Legg inn av OleB »

:rofl: hæ hæ - høres ut som noen har blitt kloke av skade her.......

men tenker Globe kommer seg på veien snart igjen ;e
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Ja man lærer av sine feil :lol tilslutt. ;e noen lære aldri av dem. Om jeg er en av dem gidder jeg ikke å svare på :redface
(The Beast )

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

OleB skrev: :rofl: hæ hæ - høres ut som noen har blitt kloke av skade her.......

Prosjektet er ikke større enn at veien nok preges av meg om ikke lenge :thumleft
Har en veldig forståelsesfull kone, og hun liker selv å være med på tur, når det er mulighet :D

Og soveromsgangen....den trengte oppussing. Trepanel fra tidlig 70 tall, kommer nok aldri på moten igjen ;e ...hmmm..tenker meg om, så gjør vel kanskje ikke badreom fra tidlig 70 det heller..hjeeeeeelp ](*,) :dontknow :P

Brukeravatar
OleB
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011

Legg inn av OleB »

Globe skrev:
OleB skrev: :rofl: hæ hæ - høres ut som noen har blitt kloke av skade her.......

Prosjektet er ikke større enn at veien nok preges av meg om ikke lenge :thumleft
Har en veldig forståelsesfull kone, og hun liker selv å være med på tur, når det er mulighet :D

Og soveromsgangen....den trengte oppussing. Trepanel fra tidlig 70 tall, kommer nok aldri på moten igjen ;e ...hmmm..tenker meg om, så gjør vel kanskje ikke badreom fra tidlig 70 det heller..hjeeeeeelp ](*,) :dontknow :P
det må du da begripe at sånt er arbeid for mørke vinterkvelder ;e
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Er nok litt for impulsiv enkelte ganger, og tar litt for lett på ting...noe ala:

"Tja, den soveromsgangen, det går jo fort, noen timer i løpet av helga så er det gjort..ittno problem" :lol

Men jeg er en vannvittig god dominospiller, ved at jeg får mange brikker til å falle etter hverandre når jeg først har begynt. Ja, ja, livet er jo mer enn MC..det er.....det er.. :scratch :-k :scratch det er...mye mer enn MC :lol ..... sikkert :redface

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Bubbu skrev:Ja man lærer av sine feil :lol tilslutt. ;e noen lære aldri av dem. Om jeg er en av dem gidder jeg ikke å svare på :redface
Men det går jo an å lære av andres feil. Det har jeg gjort, lærte av gamlingens feil så jeg er både ungkar og barnløs. :-J

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Før man gifte sæ må man sørge for at ho forstår at man e en lat j...l så unngår man mye pes i framtiden.
Æ va selvfølgelig ikke smart nok til å gjøre det,men etter snart 20 års ekteskap e ho så smått begynt å forstå det :lol

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Har du ingen arbeids logg da Globe. Ja med malinga ja. :\m/: Vi må nesten få se det ferdige prosjekktet. Eller er du ennå ikke ferdig?
(The Beast )

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

Hehe, jeg har hele tiden vist sambizen at jeg er en lat og treg jævel. :D

Men rart med hu;
- når jeg pusser opp inne, har hun ikke tålmodighet i hele tatt... "Er du/dere ikke ferdig snart, det går så seeent"

Men nå når jeg har vært ute og malt og skiftet vannbord og slike ting, så er det: "Kristian, kommer du inn snart? Du trenger ikke jobbe ute hele tiden, husk du må slappe av litt også"

Forstå det den som kan..... ?

:-k

Svar