Veldig braKenneth 81 skrev: 04 sep 2024, 18:25 Jeg åpnet bildet i MS Paint og lagret det med nytt navn. Veldig kjekt å vite at det kan fikses på telefonen og.![]()

Veldig braKenneth 81 skrev: 04 sep 2024, 18:25 Jeg åpnet bildet i MS Paint og lagret det med nytt navn. Veldig kjekt å vite at det kan fikses på telefonen og.![]()
Takker og bukker! Skal prøve å slappe av og nyte turen, ting går jo som regel bedre da enn når man overfokuserer og tenker for mye.Gammelsmurfen skrev: 07 sep 2024, 02:55 Så gøy da! Det går sikkert bra, det viktigste er nok å klare å slappe av spesielt under kjøregårdsøvelsene.
Se på det som en slags lek og prøv å nyt det (men jada, vet at det ikke er så lett i praksis), men skulle man stryke så er det jo ikke verdens undergang, man får jo flere sjanser.
Er jo greit å få landet det nå mens det ennå er sesong en stund.
Lykke til på torsdag!
Det stemmer!Gammelsmurfen skrev: 07 sep 2024, 02:55 BTW, leste mer i loggen din, må bare teste mitt visuelle minne... bildet i denne https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=433325#p433325 posten. De stolpene der og trerekka bak, er det på den store parkeringsplassen til Forsvaret ved Kjeller flyplass?
Stemmer, var på Kjeller å kjørte. Var egentlig utrolig heldig med været (relativt sett), det styrtregnet både før og etter jeg var å kjørte. Var "bare" vanlig ganske lett regnvær når jeg kjørte.JoeHugin skrev: 10 sep 2024, 08:55 Regnet vel ganske mye i går når du kjørte i kjøregården også? (Antar det var på Kjeller)
Er jo meldt knallvær frem til ca 14 på torsdag, så da bør jo oppkjøringen gå som smør med den oppladningen i går
Blir en befrielse å kunne kjøre uten L på ryggen torsdag ettermiddag![]()
Lykke til i morgenKenneth 81 skrev:Oooog der var siste kjøretime (forhåpentligvis) unnagjort!![]()
Landeveiskjøring i dag. God blanding av omtrent alt fra svingete landevei, litt småveier og bykjøring, og litt motorvei.
Synes det meste gikk ganske greit så tror jeg er klar for oppkjøringa på torsdag.![]()
Det som kunne trengt litt mer finpuss om jeg hadde hatt mulighet for en time til er kjøring i kryss. Jeg er nok fremdeles litt sent ute med å slakke ned og finne rett gir før krysset, så jeg får veldig mye å gjøre de siste meterne (bremse, gire ned, se at det er ledig, samtidig som å være klar til å stoppe om nødvendig). Og så blir jeg litt for redd for å kvele sykkelen så jeg triller ofte inn mot og inn i krysset med clutchen helt inne, noe som gjør at jeg gir meg selv en unødvendig jobb med å gå av clutchen og på gassen samtidig igjennom krysset...![]()
Det går strengt tatt greit nok på ett vis, men blir ikke så smidig som det kunne vært om jeg klarer å være flinkere til å få unna gir og sånt litt tidligere. Og så må jeg nok bli flinkere til å huske på at man tross alt kan kjøre ganske sakte i andregiret uten å kvele motoren...
Nå vet ikke jeg hva slags erfaring du har fra før med bil men har du kjørt mye med automatgear … Her tenker jeg du bare reduserer hastighet inn mot rundkjøring og gearer fortløpende ned gear for gear og har riktig gear til hastighet hele tiden samtidig som du holder oversikt over trafikk i og inn i rundkjøring for å holde flyt i trafikken og smette inn der det er klart. Lykke tilKenneth 81 skrev: 10 sep 2024, 16:12 Det som kunne trengt litt mer finpuss om jeg hadde hatt mulighet for en time til er kjøring i kryss. Jeg er nok fremdeles litt sent ute med å slakke ned og finne rett gir før krysset, så jeg får veldig mye å gjøre de siste meterne (bremse, gire ned, se at det er ledig, samtidig som å være klar til å stoppe om nødvendig). Og så blir jeg litt for redd for å kvele sykkelen så jeg triller ofte inn mot og inn i krysset med clutchen helt inne, noe som gjør at jeg gir meg selv en unødvendig jobb med å gå av clutchen og på gassen samtidig igjennom krysset...![]()
Gratulerer!Kenneth 81 skrev: 12 sep 2024, 10:25 Der var det unnagjort! Ikke verdens største margin, men det ble bestått!!![]()
Gratulerer så mye!!Kenneth 81 skrev:Der var det unnagjort! Ikke verdens største margin, men det ble bestått!!
Gratulerer med beståttKenneth 81 skrev: 12 sep 2024, 10:25 Der var det unnagjort! Ikke verdens største margin, men det ble bestått!!![]()