ErikW skrev: 22 aug 2024, 12:25 Hadde tenkt å kontakte deg @Bjerknez for å spontant kaste meg på med deg bortover på Lørdag, men ting endrer seg plutselig her. Min kjære bror, bestevenn og turkamerat fikk akutt hjertestopp under en rutine operasjon på Rikshospitaler her om dagen, så han ligger nå med hjertemaskin og i respirator og er veldig veldig dårlig, så må inn og være der fra Lørdag til Søndag. Dere får ha en flott tur alle mann.
Min kjære bror ble liggende 3 uker i respirator og jeg var der hver 3dje dag fra Skien til Rikshospitalet. Han våknet aldri, men jeg hadde håpet nesten hele tiden.
Hjerte og hodeskadene etter stoppen var store.
Mandag morgen ble vi ringt kl 6 på morgenen og bedt komme inn umiddelbart. Hans kone og de 2 barna og jeg kjørte raskt inn, men kl 18.30 ble han koblet fra alle maskiner og sovnet rolig og raskt inn med oss tilstede.
Begravelsen hadde vi i dag.
Om 2 mnd. Skulle han gå av på 67 og han og jeg hadde mye turplaner for tiden fremover.
2 uker før dette var vi på telt tur på Kallhovd for fiske og uken etter var på på Beitostølen for å lete etter grusveier. Jeg på min GS og han på sin 4 hjuling. Gode minner