Når jeg tenker etter, så tror jeg faktisk jeg aldri har kjørt en BMW før i hele mitt liv. Jeg har hatt Audi og Mercedes, men ikke BMW. Den kvalitetsfølelsen jeg fikk når jeg satt meg inn i bilen var ganske ulikt annet jeg bar sittet i. Jeg har kjørt Audi e-tron å den er nesten på nivå, men det er evl det.
Egentlig kunne jeg tenkt meg en bil jeg satt meg INN og ikke NED i, grunnet ryggen. Men den BMW'en var alt for god på alt det andre til at jeg ga denne lille bakdelen særlig med prioritet. Når jeg først kommer meg inn, så sitter jeg jo som en gud. Skikkelig lårstøtte, justerbar elektrisk korsryggstøtte, vifter i setet, elektrisk justerbar nakkestøtte og ellers kan setet justeres i alle bauger og kanter.
Dette blir jo MIN bil og ikke VÅR bil. Men madammen prøvekjlrte den fra bensinstasjonen og hjem, men når vi skulle svinge av inn der vi bor, så kjlrte hun bare videre. "Det er jo litt morsomt da" sa hun litt tørt uten å virke alt for ivrig

Å ho er absolutt ikke interresert i bil. Men hun klarte å si at "jeg kjenner jo forskjellen fra min e-UP til denne"

Også skulle jeg teste aksellerasjonen mens ho satt på for første gang. Første gangen sa ho "jaja... det holder nå... herregud" etter 2 minutter sa hun "her er det en slette så her kan duk sikkert prøve en gang til"

Ja, så denne bilen er skikkelig vanedannende. Dette er jo en bil hun skal få låne hvis hun skal noe "spesielt". På langtur med en venninne eller noe. Vel hjemme så lagde hun seg mat og jeg sovnet på sofaen. Når jeg våknet så spurte hun. "Hvilken farge skal du egentlig?" Ho gjorde så godt hun kunne og holde entusiasmen tilbake, men ho klarte det ikke helt.