Ja, særlig når man ikke engang har en GSA. Det skulle virkelig tatt seg utDomino skrev: 17 okt 2024, 22:55 Tenk hvis vi alle hadde ringt på annonsen og tilbudt en GS/GSA i bytte? Det skulle virkelig tatt seg ut!

Ja, særlig når man ikke engang har en GSA. Det skulle virkelig tatt seg utDomino skrev: 17 okt 2024, 22:55 Tenk hvis vi alle hadde ringt på annonsen og tilbudt en GS/GSA i bytte? Det skulle virkelig tatt seg ut!
AJ skrev: 12 aug 2024, 20:40Og det skulle tatt seg ut om alle kom kjørende med BSA 650 Gold Star syklerTore L skrev: 12 aug 2024, 20:33 Ja, nå har jeg hørt det også - og det skulle tatt seg ut hvis alle skulle kjøre Guzzi, spagetti moped![]()
.
Det skulle virkelig tatt seg ut!
![]()
![]()
![]()
Eller BMW R1250/1300GS/A...![]()
Jeg tar gjerne imot en GSADomino skrev: 17 okt 2024, 22:55 Tenk hvis vi alle hadde ringt på annonsen og tilbudt en GS/GSA i bytte? Det skulle virkelig tatt seg ut!
Et godt eksempel på at bildesign har fått seg en real hopp i riktig retning de siste årene. Tenk om alle bilene skulle sett sånn ut. Det skulle virkelig tatt seg ut.
Prøvekjørte en slik på slutten av syttitallet, eller var det tidlig på åttitalwetMGR1 skrev: 18 okt 2024, 11:21 Jeg tar gjerne imot en GSA. Hadde akkurat en slik 1983 modell. En herlig bil
.
![]()
Skjønner det. Men man skaper en setting her som favoriserer det ene fremfor det andre. Skal man kjøre et løp på en bane med eldre racerbiler med fossile motorer så er det jo foretrukket med en fossil motor.mekkern skrev: 02 nov 2024, 12:55 Nå var ikke greia transport a-b...
Der slår mye annet å sitte bak et ratt i timesvis på norske veier...
Jeg ser for meg den gangen T-forden rullet av samlebåndet og mange mente fortsatt at hesten var mye bedre.