E-Golf funker, men rekkevidden på de er helt ræva også i forhold til oppgitt fra fabrikk.Audi Mannen skrev: 15 nov 2024, 14:36Det må vel kanskje være E-Golf da? Synes de har stoppet opp på turen ned. Men nå er de på en pris som gjør at en mengde vil kjøpe som en liten kjekk bil nr.2 og etterspørselen går kanskje opp og prisen holder seg greit? Kunne faktisk tenkt meg en selv når jeg tenker meg om.dypen skrev: 15 nov 2024, 13:55 Er det noen gode eksempler på el-biler som holder seg godt prismessig i bruktmarkedet …
De fleste andre av nyere og dyrere har jo snart kommet på kampanjepris med 150K i avslag fra du signerer til du får den ut porten. Har jo blitt helt kokko.
Skal bli morro å se hvor mange som må bite i det sure eplet og ta et vannvittig tap når alle "kina" merkene ikke kan repareres lengre fordi de var en døgnflue og modellen er utfaset etter 6 mnd. eller de har avsluttet forhandlerne i landet. Skummelt det derre for kjøperne. Se bare på hva som skjedde med Fisker.
Alle jeg kjenner som har hatt eller har E-Golf klager på rekkevidden, spesielt når det er kjølig.
Normalt å få en ganske stor reduksjon på vinteren, men E-Golf er beryktet for det.