Tråden utvikler seg jo i en flott loggføringsretning, som avgjort blir interessant å følge med på

Jeg flytter tråden med et par tastetrykk om du synes flytting er en god idé

Da blir jo valget litt enklere, se bort fra alt som har en gitt setehøydekjland skrev: 23 feb 2025, 20:44Ho er livredd for å ikke få beina i bakkendypen skrev:Kjøp det som fruen liker best, da tenker jeg det beste vil være å vente med kjøp til hun har en del kjøretimer og fått litt erfaring med tanker rundt valg av sykkel. Du nevner Honda Rebel som er en cruiser og helt forskjellig fra KTM 390, NC750 og MT’n.kjland skrev: 23 feb 2025, 13:33 Noen som har tips til sykkel? Har kun sett på Finn og det vi har sett på er Honda Rebel, Yamaha MT ene, Honda NC750, KTM Duke 390kjøreskolen anbefalte henne å få tak i en sykkel å begynne å kjøre snarest mulig
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja det går helt fint for min delAJ skrev:Kom til å tenke på dette [smention u=9582]kjland[/smention] ; hva med å flytte tråden til "Bikers Logg" (som jeg antakelig kommer til å endre til "Bikerloggen"...)?
Tråden utvikler seg jo i en flott loggføringsretning, som avgjort blir interessant å følge med på!
Jeg flytter tråden med et par tastetrykk om du synes flytting er en god idé.
Veldig enig i dette!Gammelsmurfen skrev: 24 feb 2025, 19:18 Først og fremst: Så heldig du er som får med fruen på dette og kan dra på turer sammen på hver sin sykkel![]()
Lykke til med hennes "reise" med både valg av sykkel og til sertifikatet!