Så da tenker jeg å ta turen om været blir bra

Noen andre?
@HeddaB, @Kenneth 81, @dypen, @Gammelsmurfen ...?
Gammelsmurfen skrev: 01 apr 2025, 17:17 Skal ut og spise/drikke øl med en kameratgjeng kvelden før @AJ , så jeg gjør nok lurt i å være fotgjenger til utpå ettermiddagen på lørdag.
Har ikke vært noe nytt eierskifte siden det som skjedde i 2022, tror jeg?Gammelsmurfen skrev: Vet du (eller noen andre) om det er de samme folkene som fortsetter som MC Experten?
Mener å vite at utstyrsbutikken Welldone også har lokaler på Kalbakken?Gammelsmurfen skrev:AGM og MCO sin Yamaha store hadde begge "åpningsfest" nå på lørdag som var.
Nå begynner Grorudalen med "sentrum" i Alna-området å bli en slags MC-forhandlernes svar på det Gladengen på Ensjø var tidligere for bilforhandlere, såkalt bilbyen.
For å liste opp litt, så er det på Alnabru AGM, Snellingen, Lazy Boyz og AMD, på klær/utstyr har du også Bullfighter ved Alfaset.
Litt lenger opp ved Ikea nye Yamaha Store og på andre siden av dalen ved Vollebekk MCO´s nye lokaler for BMW, Honda og Suzuki.
Så det har blitt mye innenfor et lite geografisk område.
Det er helt riktig, rett ovenfor Østre Aker vei med innkjøring ovenfra, har selv vært der men glemte de i fartenAJ skrev: 01 apr 2025, 17:28 Mener å vite at utstyrsbutikken Welldone også har lokaler på Kalbakken?
Hvis det passer kan det hende jeg tar en turAJ skrev: 01 apr 2025, 16:25 Da tikket det inn en invitasjon til den offisielle nyåpningen av MC Experten på Kalbakken - tidligere Yamaha Vinterbro, som altså ikke lenger er Yamahaforhandler og som nå satser på Kawasaki, Moto Guzzi og Aprilia:
MC Experten.png
Så da tenker jeg å ta turen om været blir bra![]()
Noen andre?
I tillegg kan også mc-verkstedet Hjelpis Motor-Stall som ligger i Brobekkveien nevnesGammelsmurfen skrev: 01 apr 2025, 17:17
Nå begynner Grorudalen med "sentrum" i Alna-området å bli en slags MC-forhandlernes svar på det Gladengen på Ensjø var tidligere for bilforhandlere, såkalt bilbyen.
For å liste opp litt, så er det på Alnabru AGM, Snellingen, Lazy Boyz og AMD, på klær/utstyr har du også Bullfighter ved Alfaset.
Litt lenger opp ved Ikea nye Yamaha Store og på andre siden av dalen ved Vollebekk MCO´s nye lokaler for BMW, Honda og Suzuki.
Så det har blitt mye innenfor et lite geografisk område.
Skal bo på Veitvet i helga for å passe to katter, så det passer egentlig veldig bra. Men det kan hende jeg kommer med bil, og ikke MCAJ skrev: 01 apr 2025, 16:25 Så da tenker jeg å ta turen om været blir bra![]()
Noen andre?
Kanskje er det aprilspøk, gitt...HeddaB skrev: 03 apr 2025, 02:20
Skal bo på Veitvet i helga for å passe to katter, så det passer egentlig veldig bra. Men det kan hende jeg kommer med bil, og ikke MCKan til og med hende jeg kommer traskende.
Det første som slo meg var at dette var en aprilsnarr. Det var ikke det?
Kjørte forbi senest på vei til jobb i går, det opprinnelig Yamaha Vinterbro lysskiltet over den "buen" med utstillingsvinduer, er fortsatt ikke plukket ned. Men så at det var satt opp et mer sparsommelig skilt av plate på rettveggen lenger til venstre.AJ skrev: 03 apr 2025, 07:26Kanskje er det aprilspøk, gitt...HeddaB skrev: 03 apr 2025, 02:20
Skal bo på Veitvet i helga for å passe to katter, så det passer egentlig veldig bra. Men det kan hende jeg kommer med bil, og ikke MCKan til og med hende jeg kommer traskende.
Det første som slo meg var at dette var en aprilsnarr. Det var ikke det?![]()
Neppe.
Ville blitt for dumt om mange møter opp og blir møttV stengt dør.
Jeg tar uansett turen hvis været og temperaturen blir bra.
Tenker jeg dropper turen i dag siden det fortsatt bare er 3-4 grader her hjemme. For kjølig og dermed risiko for å pådra seg en gjenstridig vårforkjølelse...HeddaB skrev: 05 apr 2025, 10:17 Er der nå. Litt lite penger på kontoen en uke før lønning. Så blir ikke til at jeg kjøper noe. Så etter feste til mobilen, men kunne ikke se noe![]()
Var ganske kaldt, ja. Vurderte å ta meg en lengre tur når jeg først var ute, men er allerede forkjøla. Så ville ikke bli dårligereTenker jeg dropper turen i dag siden det fortsatt bare er 3-4 grader her hjemme. For kjølig og dermed risiko for å pådra seg en gjenstridig vårforkjølelse...![]()
Så ikke akkurat ut som at det var særlig folksomt der?
Ender opp på samme side med https://mcexperten.no/ også...Gammelsmurfen skrev: 05 apr 2025, 11:47 Litt spesielt domenenavn når de ikke lenger selger Yamaha? https://www.yamahaoslo.no/
Men kanskje de hadde dette mens de fortsatt var Yamaha Vinterbro og at de ikke har kommet så langt enda at de har fått kjøpt nytt domene eller etablert en ny web, muligens bare moddet litt på den opprinnelige inntil videre![]()
Ok, ser den. Er vel vanlig i en overgangsfase for å fortelle tidligere kunder osv. hva som har skjedd.AJ skrev: 05 apr 2025, 11:55Ender opp på samme side med https://mcexperten.no/ også...Gammelsmurfen skrev: 05 apr 2025, 11:47 Litt spesielt domenenavn når de ikke lenger selger Yamaha? https://www.yamahaoslo.no/
Men kanskje de hadde dette mens de fortsatt var Yamaha Vinterbro og at de ikke har kommet så langt enda at de har fått kjøpt nytt domene eller etablert en ny web, muligens bare moddet litt på den opprinnelige inntil videre![]()