Motorsykkel kombinert med camping er en dårlig kombinasjon for meg da jeg ikke får med nok utstyr for å få det komfortabelt nok. Det å sove ite sommerstid er ikke problemet for kin del. Jeg kan sovne under et ullpledd rett i lyngen, men liggestilling samt sittestilling er avgjørende for min del for at det skal bli suksess.
Det blir også mye styr med motorsykkel vedrørende festing av bagasje, nedpakking, oppbevaring av utstyr, MC dress og varme er også en dårlig kombinasjon.
I år derimot så har jeg bil og da er det bare å lempe inn alt jeg trenger. Men det er jo ikke noen SUV jeg kjører, så de røffeste skogsveiene må jeg holde meg unna, noe som gjør campingmulighetene litt begrenset.
For jeg er også litt kresen når det kommer til stedet jeg skal campe. Jeg gidder ikke å campe et sted hvor turister passerer hele tiden, å jeg vil gjerne campe i nærheten av et vann. Jeg vil også mer enn gjerne ha mulighet for å gå på do. Å tre skinkene over en kvist er ikke noe jeg ønsker. Å har jeg tatt meg en øl eller to kan jeg ikke sette meg i bilen å kjøre heller.
Så ja, jeg har nok blitt litt kravstor og "fisefin", men langt langt laaaangt inne bor det en liten Lars Monsen i meg som vil slippe ut....