Ingen aning.D_Demon skrev:Tar jeg ikke helt feil er det ikke så rart det var kaldt, mye tippa speedometer over på?rerell skrev:Premiär igår. Kallt.

Hehe, gikk så fort at du heller måtte passe 100% på veien enn å sjekke speedometeret? Det er jo noe du kan si når du blir stoppa av vår onkel i blått. "Sorry, hadde bare ikke muligheten til å sjekke speedometeret mitt, gikk for fort til at jeg turte"rerell skrev:Ingen aning.D_Demon skrev:Tar jeg ikke helt feil er det ikke så rart det var kaldt, mye tippa speedometer over på?rerell skrev:Premiär igår. Kallt.:
Har faktiskt testat det argumentet en gång (nästan iaf). Jag blev stoppad i 107 km/h på en 70-sträcka (mitt i skogen!) för några år sen. Det är 2 km/h över "körkortsgränsen". Jag hade precis kört om 2 bilar och återgått till rätt körfält när jag blev "skjuten". Till mitt försvar sa jag att det rimligtvis måste vara bättre att komma förbi bilarna och återgå till rätt körfält så fort som möjligt (inom rimliga gränser), än att ligga och sega sig förbi under lååång tid, och riskera att få möte. Det höll givetvis inte, och jag blev fotgängare i 3 månader och 4-5000 fattigare.D_Demon skrev: Hehe, gikk så fort at du heller måtte passe 100% på veien enn å sjekke speedometeret? Det er jo noe du kan si når du blir stoppa av vår onkel i blått. "Sorry, hadde bare ikke muligheten til å sjekke speedometeret mitt, gikk for fort til at jeg turte"
Håy..pelsen skrev:når man ser på hvor enkelte kontroller er plassert er det vel egentlig pengeinnkreving onkel driver med.
De er ikke ute for å øke trafikksikkerheten, men kun for å skrive ut bøter.
jeg har sett snuten stå rett etter 50 skilt, for å få tatt de som bare har sluppet gassen.Ronny skrev:Plassert? Åssen da mener du?pelsen skrev:når man ser på hvor enkelte kontroller er plassert er det vel egentlig pengeinnkreving onkel driver med.
De er ikke ute for å øke trafikksikkerheten, men kun for å skrive ut bøter.