Har gummi nok til å dra til evikeGlobe skrev:Her mangler det, så vidt jeg kan se, et spørsmålstegn! "Takk for forståelse?"...Har ikke selskapet hørt om "Bringes" som status på pakkenDexter skrev:....."Takk for forståelse."![]()
...eller....har du vurdert status "Hentes og monteres" Dexter?Du har vel nok gummi igjen til en aldri så liiiten tur
Dexter's laboratory - klar for 2023
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: Dexter's laboratory - Transportstreik og motorsykkeldekk
Det er det samme for skylda hvem som har den...
Skulle spurt om å få med gamledekket da jeg byttet, så hadde du hatt litt mer gummi tilgjengeligDexter skrev:Har gummi nok til å dra til evikeGlobe skrev:Her mangler det, så vidt jeg kan se, et spørsmålstegn! "Takk for forståelse?"...Har ikke selskapet hørt om "Bringes" som status på pakkenDexter skrev:....."Takk for forståelse."![]()
...eller....har du vurdert status "Hentes og monteres" Dexter?Du har vel nok gummi igjen til en aldri så liiiten tur

Var noen km igjen på gamle-dekket.
NRK teksttv; mot løsning i transportstreiken.
Dexter skrev:Har gummi nok til å dra til evike
Kan du ikke stikke innom Kondemeriet hvis det kniper da så har du gummi nok for turen ?

Bare å få tak i 365 brukte kondomer, så har du et helt goodyear dekk.
Haha, fy søren så dårlig

Haha, fy søren så dårlig

- KentR
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX 1400k2
Dette må jo være gode nyheter; http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10008475" onclick="window.open(this.href);return false;
Får håpe dekket blir levert rask nå da

Får håpe dekket blir levert rask nå da

Stupid is what stupid does.
Life is not like a box of chocolate, its a bowl of jalapenos, what you do today may burn your ass tomorrow
Fritt etter forrest gump :-)
Life is not like a box of chocolate, its a bowl of jalapenos, what you do today may burn your ass tomorrow
Fritt etter forrest gump :-)
Da blr det vel østlandstur på Onsløv. 

Det er Dexter som sliter.Gammelgutt skrev:Da blr det vel østlandstur på Onsløv.
Jeg har byttet jeg...

Kjører østover idag, første etappe til Geilo. Må begynne rolig, før jeg kan ta daglige 80 mils-turer

- Dexter
Så ble det tur i dag likevel... Etter at vi kom hjem fra Campingtur i Seljord i formiddag måtte jeg jo innom forumet en tur. Der kunne jeg lese at AJ skulle på Smia MC. Det er jo Søndag! Jeg kikket på klokka, sjekket når AJ hadde skrevet innlegget og kalkulerte meg frem til at dersom jeg kjørte snart så ville jeg treffe dem på Smia MC. Som sagt så gjort. Første hinder: Konemor. Her måtte jeg søke om huspermisjon, noe som heldigvis ble innvilget! Er det rart jeg elsker den dama!
Vel vel, alt ok så langt, men så kjenner vel flere her til at jeg egentlig ikke har så mye igjen av framdekket på sykkelen... så bestilte jeg dekk på motosrykkeldekk.com, så kom transportstreiken... resten er historie og streiken er over. Gud vet når dekket kommer. Får nytt uansett på/innen fredag! Jeg måtte nå ut i garasjen å se på stakkars lille grønne som har stått og samlet støv i påvente av ny gummi. Joda, mønsteret kan enda skimtes, dersom man legger godviljen til. Jeg tar av avgjørelse der og da: været er for bra, jeg får lov å dra, AJ er på tur til Smia, det er sikkert flere kjente eller ukjente der som blir kjente... jeg MÅ dra. Som sagt så gjort. Hopper på sykkelen og fiser nedover til Svelvik.
Dette er andre gangen jeg er der, og må si at jeg synes det er utrolig gøy! Det er skjelden jeg føler meg så velkommen som der! Har så vidt rukket å hoppe av sykkelen før Gammelgutt og AJmed frue kommer over meg! Rogg er på lett fot over plassen og så er praten i gang.
Dette er helt TOPP! Etter noen skjeve blikk på mitt eminente viskelær foran blir det kaffe, vaffle og senere litt iskald brus. Ny omvisning i huset og trivelig prat. Hans Raymond kommer også innom så da har jeg endelig fått hilst på han også.
Det framdekket mitt forresten... det er da seige greier... det er ENDA mønster etter at jeg kom hjem, 200km etter at jeg starta i dag... merkelige greier det der
Takk for enda et flott besøk på Smia MC!

Vel vel, alt ok så langt, men så kjenner vel flere her til at jeg egentlig ikke har så mye igjen av framdekket på sykkelen... så bestilte jeg dekk på motosrykkeldekk.com, så kom transportstreiken... resten er historie og streiken er over. Gud vet når dekket kommer. Får nytt uansett på/innen fredag! Jeg måtte nå ut i garasjen å se på stakkars lille grønne som har stått og samlet støv i påvente av ny gummi. Joda, mønsteret kan enda skimtes, dersom man legger godviljen til. Jeg tar av avgjørelse der og da: været er for bra, jeg får lov å dra, AJ er på tur til Smia, det er sikkert flere kjente eller ukjente der som blir kjente... jeg MÅ dra. Som sagt så gjort. Hopper på sykkelen og fiser nedover til Svelvik.
Dette er andre gangen jeg er der, og må si at jeg synes det er utrolig gøy! Det er skjelden jeg føler meg så velkommen som der! Har så vidt rukket å hoppe av sykkelen før Gammelgutt og AJmed frue kommer over meg! Rogg er på lett fot over plassen og så er praten i gang.

Det framdekket mitt forresten... det er da seige greier... det er ENDA mønster etter at jeg kom hjem, 200km etter at jeg starta i dag... merkelige greier det der

Er vel ikke noe som sitter så bra som sliks på tørr asfalt vel???Dexter skrev:-----------------hilst på han også.
Det framdekket mitt forresten... det er da seige greier... det er ENDA mønster etter at jeg kom hjem, 200km etter at jeg starta i dag... merkelige greier det der![]()

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Dexter's laboratory - Smia MC, der er jo Søndag!
Hyggelig å møtes på Smia, ja!
Trivelig sted og ånkli hyggelige folk
Trivelig sted og ånkli hyggelige folk

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Dexter
Jeg prøvde meg på den jeg også da jeg kom fram til Smia... den ble liksom litt sånn... vann på gåsaDuville skrev:Er vel ikke noe som sitter så bra som sliks på tørr asfalt vel???Dexter skrev:-----------------hilst på han også.
Det framdekket mitt forresten... det er da seige greier... det er ENDA mønster etter at jeg kom hjem, 200km etter at jeg starta i dag... merkelige greier det der![]()
Takk for enda et flott besøk på Smia MC!![]()

Ja? og så ?? det er jo like sant at vann preller av gåsa som at sliks holder godt på tørr asfalt - i hvert fall helt til det smeller - jodaDexter skrev:Jeg prøvde meg på den jeg også da jeg kom fram til Smia... den ble liksom litt sånn... vann på gåsaDuville skrev:Er vel ikke noe som sitter så bra som sliks på tørr asfalt vel???Dexter skrev:-----------------hilst på han også.
Takk for enda et flott besøk på Smia MC!![]()
såe, jaja, sånn går nu dagan

- Dexter
Re: Dexter's laboratory - Smia MC, der er jo Søndag!
Nå er jeg virkelig spent! Det kan hende jeg får det bestilte dekket før helga! I natt ankom det Oslo ifølge sporinga! Woohooo!

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Dexter's laboratory - Dekket kommer kanskje før helga!
Da har du det allerede i morgen, tenker jeg
Går rimelig kjapt når det først er kommet inn i landet, ser du

Går rimelig kjapt når det først er kommet inn i landet, ser du

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.