Suleskarvegen

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Suleskarvegen

Legg inn av Duville »

Godtvoksen skrev:Da har jeg hatt en hel dag på MC-tur, til sammen 32,4 mil. Det var en herlig dag og kona ser ut
---------stamsted for oss som har tilbragt noe av den militære førstegangstjenesten på Evjemoen. Tenk det dere, jeg følte meg ung som en fole helt til jeg skulle betale for middagsbuffeten. Da ble jeg spurt om jeg skulle betale pensjonistpris...har dere hørt på MAKAN!!!
Pensjonistpris - JA SELVFØLGELIG SKAL JEG DET :\m/:

Tenke seg til å bli fornærmet når man kan få middag til halv pris da------. :knegg

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

Kjørte forbi der idag, og hadde VELDIG VELDIG lyst å svinge inn..........
Det for bli en annen helg denne sesongen!

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Onsløv skrev:Kjørte forbi der idag, og hadde VELDIG VELDIG lyst å svinge inn..........
Det for bli en annen helg denne sesongen!
Litt grått og kortklippet hår så får du også pensjonistpris :knegg :knegg :knegg :knegg :notworthy:

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Fantastisk tur ser det ut som ja, moro referat og flotte bilder :thumleft

Moro at du har fått med deg kona, kjenner igjen gleden av at også den bedre halvdel deler noe av entusiasmen, hyggelig med tur sammen!! :thumleft

Den med "Honnørpris" på middagen var jo litt på kanten da :-k selv om det hadde gjort oppholdet noe rimeligere, på tross av såret "stolthet" ;e

Evje er et kjent sted ja, jeg gjorde unna USK før gardetjeneste der..på 80-tallet :8-[ ;e..så bygget virket kjent! Evje er jo ikke et sted med så mange spisestedene! :-)

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:
Den med "Honnørpris" på middagen var jo litt på kanten da :-k selv om det hadde gjort oppholdet noe rimeligere, på tross av såret "stolthet" ;e
Så veldig såret stolthet har jeg ikke, da ville jeg nok ikke skrevet det her. Det hele var trivielt, men jeg var desverre ikke kjapp nok til å si; ja - selvsagt skal jeg ha pensjonistpris.. :knegg

Hotel Dølens middagsbuffet på søndager kan anbefales alle, her var alt du kan tenke av søndagsmiddag og dessertet. Så "Gammelgutt" - her vil du nok ikke bli nektet middagservering...

Svar