..og det er ikke langt unna nei...presser budsjettkanten

Lover å melde deg om/når jeg har tatt turen

En sånn har jeg lyst på! Har ikke prøvekjørt noe slikt, men kan da ikke være så altfor gærent. Satser på at jeg får råd til noe sånt om et par år.hRuneMC skrev: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=22037725 evt denne, selv om den er over budsjett så ser den jo gunstig priset ut ... selgeren har nok strukket seg så lavt som han er villig til nå... har ligget ute lenge og fått redusert prisen et par ggr...
Aberet med Guzzi er evt å sjekke hvor man kan få service på de først... så man ikke blir stående en sesong pga mangel på verksted.
Ser fin ut den der.Globe skrev:Det eneste jeg ikke likte med den under "vurderingsprosessen er at den er levert med D-ringer som feste av hakereim. Men, det er sikkert en vanesak!
Har nå fått festet Scala Rider på den, så den er nå klar for tur!![]()
![]()
Klar for tur ja....well, well....vi har det fortsatt kjølig og voldsom nedbør her.....helt vannvittig dårlig vær!!
Kanskje Globe er halvbroren til "The Stig"Bubbu skrev:Av sikre kilderhar jeg fått vite at Globe holder på med innkjøring av den nye hjelmen sin. Han sitter inne på stua med hjelmen på
han synes det er litt varmt og det dugger litt sier han
gledestårer
Jeg er begynt å kjøre med ørepropper konsekvent! Anbefaler det. Ser at det finnes mange typer, bl.a. med utskiftbare passive filtere slik at tale slipper gjennom. Dette skal jeg se nærmere på.Vulcan skrev:Ser flott ut den der hjelmen. Etter 200 mil på sykkel, med halvhjelm, føles det som tromhinnene henger som pølseskinn ut av ørene. Var i går og kikket på hjelmer, men må vel også vurdere litt før jeg bestemmer meg.