Er fortsatt uten nettforbindelse og leverandøren kan ikke tidfeste når problemet forventes å være løst...AJ skrev:Holdt på å laste opp filmsnutten jeg gjorde med kameraet i går, men så falt Internettforbindelsen ut da det gjensto ca. 5 % av opplastinga. Akkurat passe irriterende, for å si det mildt![]()
Internettforbindelsen er ikke kommet tilbake og jeg låner nå et mobilt nettverk og prøver å laste opp fila på nytt, men får hele tiden "error" meldinger og da tror jeg at jeg likeså godt gir opp hele greia...![]()
Kan opplyse om at kameraet fungerte greit selv om festeanordningen er i svakeste laget, som gjør at kameraet rister og skaker mer enn hva godt er og om man ikke passer på så løsner det fra festet...
Uten beskyttelsehette over USB-grensesnittet og kort- og batterinngangene, blir det også lyd til filmen; ikke særlig god lyd, men man hører vindstøyen og en del av den fine twinlyden i TDMmaskineriet![]()
Kan hende jeg får lagt opp fila så snart fastnettet her hjemme er på plass igjen.
Javisst! :-) Festeanordningen er helt på trynet, for å si det mildt - ikke bra!Snikkeren skrev:Kvaliteten var jo ganske bra den. No er det bare å finneut hvordan du skal stabilisere det. Og gjerne finne en kameravinkel hvor sykkelen ikke dekker halve skjermen. :)
Jeg får heller ikke mitt til å virke...AJ skrev:Det er flere av oss her på MCsiden.no som har kjøpt dette kameraet som koster drøye tre hundrelapper:
Dessverre fikk Dexter et som ikke virket, men han får vel et nytt så snart reklamasjonen er behandlet, tenker jeg![]()
Rare greier...Godtvoksen skrev: Jeg får heller ikke mitt til å virke...Og ut fra det Dexter skriver, så regner jeg 300 kr som tapte penger. Gidder ikke en gang å anstrenge meg med å skrive en klage...
Jeg prøvde batteri nummer to i dag, og det ser ut som jeg har konkludert for tidlig..AJ skrev: Dere har jo god greie på foto og kameraer og slikt begge to, så det er jo ingen grunn til å betvile at dere har sjekket kameraene ånkli.
Jeg syntes det var en kreativ plassering, litt utenom de vanlige - det likte jeg svært godt.AJ skrev:
Denne gangen monterte jeg kameraet med borrelås på motoren og som dere vil se på opptaket så er denne pysepinnen eller velteklossen litt i veien. Men ikke verre enn at man får et inntrykk av kvaliteten, får jeg håpe...
Takker for tips!Snikkeren skrev:Et lite tips til deg AJ. Hva med å feste kameraet under lykten på sykkelen. Ser ut som om det er ganske flatt under der. Hvis du må montere kameraet opp ned for å komme til knappene, så gjør ikke det noe, da du kan snu videoen etterpå. Det var sånn jeg festet mitt kamera.