VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

LaE skrev:Da blir det bil og hund til Fyresdal på leiteaksjon istedet for Vindfjelltunet på meg idag :sorry
Vel vel, ikke noe å gjøre med. Satser på Smia på søndag da. Snakkes plutselig. :vs
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Noen fra Oslo-sia som skal utover? Meldt usikkert i morra og drar nordover på fredag så blir kanskje siste litt lengre turen i år. Gammelgutt/Mekkern?
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Guro78 »

Nydelig og fint vær i dag!! :D Håper mange kom seg på tur! Jeg er som vanlig på jobb på tirsdagskvelden (...), men var tidligere i dag på Mc-artikler sitt lagerutsalg på Bjerkås (Slemmestad), og møtte Gammelgutt som jeg hvertfall vet var på vei videre vestover ;-);)

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Hei folkens:)

Ut på tur aldri sur..

Meldt skyet og oppholds resten av dagen og klart mot kvelden. Perfekt turvær.

Noen fra Oslo/Drammen som skal utover og ønsker og slå lag? Ferdig med en eksamen i dag, og sesongen går jo mot slutten så en fin siste langtur er jo på tide snart.
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38173
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av AJ »

Togmannen skrev:Hei folkens:)

Ut på tur aldri sur..

Meldt skyet og oppholds resten av dagen og klart mot kvelden. Perfekt turvær.

Noen fra Oslo/Drammen som skal utover og ønsker og slå lag? Ferdig med en eksamen i dag, og sesongen går jo mot slutten så en fin siste langtur er jo på tide snart.
Vindfjelltunet blir nok for langt unna for meg i dag, gitt... Men kunne godt tenkt meg turen om nysykkelen hadde vært på plass... ;-);)
Men til helga legger noen av oss ut på en av sesongens siste langturer - kanskje! Randsfjorden rundt er noen mil og dreier seg om mer enn bare en tur 'ned til kiosken'... :roll
Skriver kanskje fordi jeg håper på flere lengre turer, så klart! La oss få en lang, varm og solrik høst!

De som kommer fra Trøndelagen og Sørlandet får seg i alle fall en langtur :prf
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av mekkern »

Sitter med en kald øl og skal se oslo forsvinne i kjølvannet av kjøbenbåten. Så nei ikke tur m mc i dag.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Noen som har planer om Vindfjelltunet på tirsdag? Meldt skyet men oppholds foreløpig.

Jobber du denne tirsdagen og Guro? Rakk dessverre ikke å slenge meg på på torsdag men håper dere hadde en fin tur.
Hadde tenkt å lete meg fram via Sollihøgda og Kongsberg. Må jo utnytte sesongen til det fulle :prop:
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

Om ikke noe spesielt skulle skjære seg så har jeg planer om å dra til Vindfjelltunet tirsdag. Skal du forbi Kongsberg da Togmannen så har vi jo muligheter til å slå oss sammen
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Guro78
Innlegg: 120
Registrert: 13 jul 2010, 01:48
Motorsykkelen din: HD sportster 1200
Sted: Nedre Eiker

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Guro78 »

Togmannen skrev:Noen som har planer om Vindfjelltunet på tirsdag? Meldt skyet men oppholds foreløpig.
Jobber du denne tirsdagen og Guro? Rakk dessverre ikke å slenge meg på på torsdag men håper dere hadde en fin tur.
Hadde tenkt å lete meg fram via Sollihøgda og Kongsberg. Må jo utnytte sesongen til det fulle :prop:
Turen var veldig bra; Gammelgutt og jeg hadde en strålende tur :-) Nå til tirsdag avspasserer jeg=fri så da skal det kjøres \:D/ :D Bra vær er reservert!! Det er imidlertid en sjanse for at jeg skal til litt andre trakter da jeg delvis har lovet meg bort, men burde vite mer om dette innen mandagen er over... Er jeg ledig :[-o< har jeg hvertfall veldig lyst til å ta meg en tur på Vindfjelltunet! :thumleft Kjører såfall gjerne i følge hvis du orker å ha meg på slep ;-);)

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Dexter:
Skal se på arbeidsmengden på mandag, så skal jeg gi beskjed. Er litt nervøs for å kjøre alene utover, er ikke vant til at det er mer en ett spor.. :sk? Men med god tid finner jeg nok fram. Sist gang kjørte Gammelgutt og Mekkern først og jeg aner ikke hvor vi var eller hvor vi hadde vært. :-k

Og Guro: seffen vil jeg gjerne ha selskap. Og orke er ikke noe problem, alle skal med :knegg Håper på at du har tid da.
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

Togmannen skrev:Dexter:
Skal se på arbeidsmengden på mandag, så skal jeg gi beskjed. Er litt nervøs for å kjøre alene utover, er ikke vant til at det er mer en ett spor.. :sk? Men med god tid finner jeg nok fram. Sist gang kjørte Gammelgutt og Mekkern først og jeg aner ikke hvor vi var eller hvor vi hadde vært. :-k

Og Guro: seffen vil jeg gjerne ha selskap. Og orke er ikke noe problem, alle skal med:knegg Håper på at du har tid da.
Om nå bare du kommer deg til Drammen så kan jeg møte deg/dere der. Så kan du/dere få oppleve enda noen veier hvor du ikke ane verken hvor du er eller har vært :knegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg er klar for tur på tirsdag. Ble jo bare 110 mil i helgen. Kan møtes i Drammen, f.eks på Shell ved gamle lierbommen.

Togmannen, vi kan jo møtes i Sandvika slik som sist.

Gammelgutt

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Gammelgutt »

Guro78 skrev: Bra vær er reservert!! Det er imidlertid en sjanse for at jeg skal til litt andre trakter da jeg delvis har lovet meg bort, men burde vite mer om dette innen mandagen er over... Er jeg ledig :[-o< har jeg hvertfall veldig lyst til å ta meg en tur på Vindfjelltunet! :thumleft Kjører såfall gjerne i følge hvis du orker å ha meg på slep ;-);)
Trodde du hadde satt av denne tirsdagen til Vindfjelltuntur?. :scratch

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Dexter »

Guro78 skal være med :janikk
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Togmannen
Innlegg: 121
Registrert: 23 jul 2010, 11:53
Motorsykkelen din: Kawa Ninja1000Sx, Kawa Er-6n 2007
Sted: Oslo

Re: VINDFJELLTUNET - det er tirsdager, det!

Legg inn av Togmannen »

Digg :)

Da møtes jeg og Gammelgutt(takk for sist) i Sandvika om alt går vel, så plukker vi opp resten på veien?

Best om dere avtaler det da.
Kjør som om ingen andre ser deg.

Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007

X-Honda Vfr 800 2009

Svar