Vel vel, ikke noe å gjøre med. Satser på Smia på søndag da. Snakkes plutselig.LaE skrev:Da blir det bil og hund til Fyresdal på leiteaksjon istedet for Vindfjelltunet på meg idag

Vel vel, ikke noe å gjøre med. Satser på Smia på søndag da. Snakkes plutselig.LaE skrev:Da blir det bil og hund til Fyresdal på leiteaksjon istedet for Vindfjelltunet på meg idag
Vindfjelltunet blir nok for langt unna for meg i dag, gitt... Men kunne godt tenkt meg turen om nysykkelen hadde vært på plass...Togmannen skrev:Hei folkens:)
Ut på tur aldri sur..
Meldt skyet og oppholds resten av dagen og klart mot kvelden. Perfekt turvær.
Noen fra Oslo/Drammen som skal utover og ønsker og slå lag? Ferdig med en eksamen i dag, og sesongen går jo mot slutten så en fin siste langtur er jo på tide snart.
Turen var veldig bra; Gammelgutt og jeg hadde en strålende tur :-) Nå til tirsdag avspasserer jeg=fri så da skal det kjøresTogmannen skrev:Noen som har planer om Vindfjelltunet på tirsdag? Meldt skyet men oppholds foreløpig.
Jobber du denne tirsdagen og Guro? Rakk dessverre ikke å slenge meg på på torsdag men håper dere hadde en fin tur.
Hadde tenkt å lete meg fram via Sollihøgda og Kongsberg. Må jo utnytte sesongen til det fulle
Om nå bare du kommer deg til Drammen så kan jeg møte deg/dere der. Så kan du/dere få oppleve enda noen veier hvor du ikke ane verken hvor du er eller har værtTogmannen skrev:Dexter:
Skal se på arbeidsmengden på mandag, så skal jeg gi beskjed. Er litt nervøs for å kjøre alene utover, er ikke vant til at det er mer en ett spor..Men med god tid finner jeg nok fram. Sist gang kjørte Gammelgutt og Mekkern først og jeg aner ikke hvor vi var eller hvor vi hadde vært.
Og Guro: seffen vil jeg gjerne ha selskap. Og orke er ikke noe problem, alle skal med:knegg Håper på at du har tid da.
Trodde du hadde satt av denne tirsdagen til Vindfjelltuntur?.Guro78 skrev: Bra vær er reservert!! Det er imidlertid en sjanse for at jeg skal til litt andre trakter da jeg delvis har lovet meg bort, men burde vite mer om dette innen mandagen er over... Er jeg ledig :[-o< har jeg hvertfall veldig lyst til å ta meg en tur på Vindfjelltunet!Kjører såfall gjerne i følge hvis du orker å ha meg på slep
;)