Dexter skrev:Da sier statistikken så langt jeg har klart å beregne at det kjøpt 53 MCside t-skjorter pr. i dag

Du kan nok legge til 1 .har hatt min noen dager nå.

Dexter skrev:Da sier statistikken så langt jeg har klart å beregne at det kjøpt 53 MCside t-skjorter pr. i dag
Det vet jeg ikke, spurte ikke eller glemte og spørre om prisen....Globe skrev:Den så jo også flott ut...hva ble prisen på den da?
Du kan jo sende dem en epost, så får du nok svar på det. Det var i alle fall det jeg gjorde, og da var de hyggelige og serviceminded....Onsløv skrev:Er det mulig å få tak i noe pustende greier? Gjerne hel-armet?
Jeg kjører stort sett med treningsgenser ala noe teknisk ull greier...
Gjorde det, og fikk til svar at de ikke hadde noe pustende inne.Godtvoksen skrev:Du kan jo sende dem en epost, så får du nok svar på det. Det var i alle fall det jeg gjorde, og da var de hyggelige og serviceminded....Onsløv skrev:Er det mulig å få tak i noe pustende greier? Gjerne hel-armet?
Jeg kjører stort sett med treningsgenser ala noe teknisk ull greier...
Hmmm..de ser ikke ut til å være av de aller kjappeste. Jeg bestilte 5. juni og forventet at tennisskjortene var her nå to mnd. etter bestilling, det er de ikke...Onsløv skrev:
Gjorde det, og fikk til svar at de ikke hadde noe pustende inne.
Men de skulle vurdere å ta det med når kolleksjonen utvides.
Etter så lang tid tror jeg det kan være på sin plass med en høflig påminnelse...Godtvoksen skrev:Hmmm..de ser ikke ut til å være av de aller kjappeste. Jeg bestilte 5. juni og forventet at tennisskjortene var her nå to mnd. etter bestilling, det er de ikke...Onsløv skrev:
Gjorde det, og fikk til svar at de ikke hadde noe pustende inne.
Men de skulle vurdere å ta det med når kolleksjonen utvides.
Jeg har tipset om det før, håper det blir tatt opp til en ny vurdering.. :[-o<Firda skrev: Dersom jeg kan kjøpe bare logoen digitalt og ordne resten selv hadde det vært supert. Kan jo evt legge ut resultatet her viss det er av interesse.
Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Hm... høres ikke helt bra ut...Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Får purre høflig en gang til jeg også....Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Jeg skal prøve det i morgen...AJ skrev:
Kanskje du bør prøve å ringe, evt. tekste på tlf.nr. 911 86 412?
Venter du på 2 Piquet T-skjorter i XL? Så vet jeg hvor de har havnet....Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Ja - jeg forventet og få dem i posten i dag....Onsløv skrev:Venter du på 2 Piquet T-skjorter i XL? Så vet jeg hvor de har havnet....Godtvoksen skrev:Tydeligvis, jeg har sendt dem en høflighet forespørsel to ganger om når jeg kan forvente å få t-skjortene, men ikke fått svar...Onsløv skrev:Beregn noe svartid på mailen......![]()
Nåja...Godtvoksen skrev:Makan til useriøst og rotete firma![]()
![]()
![]()
![]()
Håper snart AJ og Co frigir logoen og lar oss slipppe dette firmaet noe mer !!!!