Dexter skrev:Da sier statistikken så langt jeg har klart å beregne at det kjøpt 53 MCside t-skjorter pr. i dag

Du kan nok legge til 1 .har hatt min noen dager nå.

Dexter skrev:Da sier statistikken så langt jeg har klart å beregne at det kjøpt 53 MCside t-skjorter pr. i dag
Det vet jeg ikke, spurte ikke eller glemte og spørre om prisen....Globe skrev:Den så jo også flott ut...hva ble prisen på den da?
Du kan jo sende dem en epost, så får du nok svar på det. Det var i alle fall det jeg gjorde, og da var de hyggelige og serviceminded....Onsløv skrev:Er det mulig å få tak i noe pustende greier? Gjerne hel-armet?
Jeg kjører stort sett med treningsgenser ala noe teknisk ull greier...
Gjorde det, og fikk til svar at de ikke hadde noe pustende inne.Godtvoksen skrev:Du kan jo sende dem en epost, så får du nok svar på det. Det var i alle fall det jeg gjorde, og da var de hyggelige og serviceminded....Onsløv skrev:Er det mulig å få tak i noe pustende greier? Gjerne hel-armet?
Jeg kjører stort sett med treningsgenser ala noe teknisk ull greier...
Hmmm..de ser ikke ut til å være av de aller kjappeste. Jeg bestilte 5. juni og forventet at tennisskjortene var her nå to mnd. etter bestilling, det er de ikke...Onsløv skrev:
Gjorde det, og fikk til svar at de ikke hadde noe pustende inne.
Men de skulle vurdere å ta det med når kolleksjonen utvides.
Etter så lang tid tror jeg det kan være på sin plass med en høflig påminnelse...Godtvoksen skrev:Hmmm..de ser ikke ut til å være av de aller kjappeste. Jeg bestilte 5. juni og forventet at tennisskjortene var her nå to mnd. etter bestilling, det er de ikke...Onsløv skrev:
Gjorde det, og fikk til svar at de ikke hadde noe pustende inne.
Men de skulle vurdere å ta det med når kolleksjonen utvides.
Jeg har tipset om det før, håper det blir tatt opp til en ny vurdering.. :[-o<Firda skrev: Dersom jeg kan kjøpe bare logoen digitalt og ordne resten selv hadde det vært supert. Kan jo evt legge ut resultatet her viss det er av interesse.