Finnes det noe tilleggsutstyr man kan kjøpe for å ha med i lomma eller har de dette på bensinstasjon?" Ser for meg en dyse (aner ikke om det heter "dyse" når man snakker om luft, men høres bedre ut enn "dings" eller "duppeditt"

Hmm...hvordan fungerer den da, tro...? Klarer ikke helt å skjønne det ut fra bildet. Men til den prisen kan jeg jo bare løpe og kjøpeGodtvoksen skrev:Jeg søkte litt på Biltema og fant denne saken som syntes å være laget for å løse ditt problem:
http://biltema.no/no/Bil---MC/MC/Dekk-o ... ventil-90/
PS! Jeg har ikke prøvd den selv...
Akkurat en slik jeg var ute etter! Men med porto og MVA så kosta den plutselig 142,- istedenfor 62,-
Aha! Da skal jeg ta turen dit en dag; en svipp innom SlemmestadGammelgutt skrev:MCartikler har lager(utsalg) ved Slemmestad, kun kontantsalg. De har butikk i Sannergata i Oslo.
Har prøvd det meste utenom å bende for mye, men må si jeg foretrekker å prøve med en slik forlengerOnsløv skrev:Ser du sannsynligvis har løst dette enkelt.
Jeg sliter jeg også med å sjekke luft, men på bensinstasjonene jeg har vært på har de en sånn fyllepistol med to "tuter" på, en foran og en bak. Jeg har funnet ut at jeg klarer å "dra" den bakre tuten innpå når jeg bøyer ventilen på fremdekket. På bakdekket må jeg ha ventilen i en sånn posisjon at jeg klarer å dytte den fremre "tuten" innpå.
Prøv en annen posisjon på ventilen evnt? Prøv å komme til gjennom hull i bremseskiva ellerno... Men du slipper jo det med en sånn forlenger som andre har hintet til oppforbi her.
Den mannen er alle stederGuro78 skrev:Da var ventilen kjøpt! Ser grei ut, men gjenstår å teste den "empirisk" før jeg gir mitt fulle bifall! -Men må jo uansett bli bedre enn knotingen jeg har drevet med hittil, hvertfall![]()
Fant fram til Mc-artikler sine lokaler på Bjerkås (Slemmestad) etter litt om og men (dårlig skilta) og hvem andre enn Gammelgutt møtte jeg på vei ut døra!!- Dét kan jeg trygt gi tommelen opp, for var et hyggelig (om enn kort) møte!
![]()
![]()
![]()
Begynner å skjønne det nå!OleB skrev:Den mannen er alle stederGuro78 skrev:Fant fram til Mc-artikler sine lokaler på Bjerkås (Slemmestad) etter litt om og men (dårlig skilta) og hvem andre enn Gammelgutt møtte jeg på vei ut døra!!- Dét kan jeg trygt gi tommelen opp, for var et hyggelig (om enn kort) møte!
![]()
![]()
![]()
Har du prøvd ventilen, fungerer den?.Guro78 skrev:Da var ventilen kjøpt! Ser grei ut, men gjenstår å teste den "empirisk" før jeg gir mitt fulle bifall! -Men må jo uansett bli bedre enn knotingen jeg har drevet med hittil, hvertfall![]()