Det er ikke store problem å få tak i deler til en eldre Suzuki da, bare en bruker det nettverket som finnes. Det er jo snakk om en helt annen type interesse for motorsykkel enn å kjøre rundt i all slags vær da.. Det å bygge opp en eldre klassiker til en perle krever jo tid, penger, kontaktnett, teknisk innsikt og sans for detaljarbeid :-) .
Det er virkelig moro å se en flott utstilling av klassiske motorsykler...
Ang. Suzuki er jo
http://www.classicsuzuki.no" onclick="window.open(this.href);return false; det første stedet man bør gjøre seg kjent ,
om en vil pusse opp en eldre Suzuki.
Den største forskjellen når det gjelder deler til en klassiker, er ofte at man må lete litt mer
andre steder, og gjerne i utlandet og på Ebay..
Så er det jo greit å skaffe seg oversikt
før en begynner, da går alt lettere.
Det finnes mange firma i utlandet som er spesialisert kun på klassiske motorsykler og deler.
Med en nyere motorsykkel er det jo bare å oppsøke forhandler, eller alternative leverandører.
Hvordan er det med deler til gamle sykler fra 80-tallet og sånn? Kanskje jeg påtar meg ett oppussingsprosjekt en gang, og da må jo deler ikke være vanskelig å få tak i eller dyre (bestilles fra andre siden av kloden ) til f. eks. en gammel Shadow fra 80-tallet, en Suzuki GS650L, kawa vulcan osv....