Nesten.AJ skrev: Som allerede nevnt; det er mange gode og meget fristende TDM tilbud der ute, som det er nesten er umulig å si nei til!
Vi får se hvor umulig det er når alt kommer til alt.
[TaSK]
Nesten.AJ skrev: Som allerede nevnt; det er mange gode og meget fristende TDM tilbud der ute, som det er nesten er umulig å si nei til!
Ut fra fargen du har valgt på brukernavnet mitt så har jeg en viss anelse om hva du har stemt...KentR skrev:Gratulerer så mye med ny sykkel AJ Blir spennende å se hva det er du har kjøpt deg
hehe ja, synset vel litt i samme retning som BanditmannenAJ skrev:Ut fra fargen du har valgt på brukernavnet mitt så har jeg en viss anelse om hva du har stemt...KentR skrev:Gratulerer så mye med ny sykkel AJ Blir spennende å se hva det er du har kjøpt deg
Jeg må ha blingset...AJ skrev:Ut fra fargen du har valgt på brukernavnet mitt så har jeg en viss anelse om hva du har stemt...KentR skrev:Gratulerer så mye med ny sykkel AJ Blir spennende å se hva det er du har kjøpt deg
Å neida!Bubbu skrev:Ja gratulerer med ny sykkel. Du er bra sprekkeferdig nå kom igjen da ut med det.
Her i Trondheim er det sol og fint vær. Det eneste som er litt synd er at jeg er på jobb Men slutter kl 15:00AJ skrev:Å neida!Bubbu skrev:Ja gratulerer med ny sykkel. Du er bra sprekkeferdig nå kom igjen da ut med det.
Får nok vente litt til, ja!
Bare det blir litt bedre vær her nå, så skal jeg ta meg en tur med "gamle"-TDM'en
Har regnet jevnt her i flere dager nå og det ser dessverre ut til at det ikke har tenkt å gi seg enda...
Og da fyrer du vel opp moppa, sant?Bubbu skrev: Men slutter kl 15:00
Kl 15:00 er det ut på en nyvasket TDMAJ skrev:Og da fyrer du vel opp moppa, sant?Bubbu skrev: Men slutter kl 15:00
Artig spørsmålDexter skrev:Når avslører du at du har kjøpt en Triumph Tiger 1050?