Da var det madamen sin tur...

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Re: Da var det madamen sin tur...

Legg inn av Globe »

AJ skrev:
cbrdama skrev: Selv er jeg 163 cm og veldig fornøyd med min Honda CBR600F, 88 modell, jeg får begge labbene i bakken.

Anbefaler sykkelen til flere kortvokste, den er lettkjørt og et morsomt leketøy :prf
... også går'n no' voldsomt av og til og ikke så rent sjelden, har jeg lagt merke til... :-J :prop:

:mc1

Signeres ;e ...jeg har fått hørt "godlyden" til denne CBR600F flere ganger bare den siste uka. Når denne hondaen får to tramp med venstrefoten og cbrdama rister litt på kroppen før den krøkes fremover....ja...da hjelper det liiite at jeg ligger bak med 900 ccm så lenge jeg nøler litt for lenge med å tolke "signalene" :redface ...men vannvittig moro er det å forsøke å hente inn det som skjer foran da :=D> :knegg

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

To tramp med venstre fot er en ganske sikker indikasjon på at nå er det noe som skal skje innen rimelig kort tid :8-[

Man må jo bruke sykkelen når man først har en morsom "sak" eller hva :dontknow
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Javisst :thumleft ...I like...I like :\m/:

Nyter hvert øyeblikk i sporet etter deg og Gizmodude :thumleft

...og at denne hondaen er duganes...ja det er det INGEN tvil om...og, som sagt.....grom lyd.....spesielt for de som blir liggende bak :redface :knegg

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

cbrdama skrev:To tramp med venstre fot er en ganske sikker indikasjon på at nå er det noe som skal skje innen rimelig kort tid :8-[

Man må jo bruke sykkelen når man først har en morsom "sak" eller hva :dontknow
Ja litt giring må til på "småkubikk" men det er da moro når en treffer gir og turtall slik at det går unna. :lol

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Guro78 skrev:(mens ER-5, som jeg ser noen foreslår, tror jeg hun fort vil "vokse" fra ;-);) ). )
Jeg har da ikke "vokst" fra tofemtien enda, men det er jo mulig at veksten stagnerer når en er så gammel som meg?. :scratch

Brukeravatar
Guro78
Motorsykkelen din: HD sportster 1200

Legg inn av Guro78 »

Gammelgutt skrev:
Guro78 skrev:(mens ER-5, som jeg ser noen foreslår, tror jeg hun fort vil "vokse" fra ;-);) ). )
Jeg har da ikke "vokst" fra tofemtien enda, men det er jo mulig at veksten stagnerer når en er så gammel som meg?. :scratch
Ingen regel uten unntak :lol (NEIDA! Bare tuller ;-);) )

Fidel
Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica

Legg inn av Fidel »

Be fruen prøvesitte en Guzzi Breva 750. Den er lav i utgangspunktet, men leveres også med ekstra lav sal. Kona har en standardutgave. Hun er ganske lita av seg, men Guzzien håndterer hun som bare rakker'n. Hun kjørte først en Yamaha Drag Star 650, men ble ekstremt fort lei av den: Null kjøreegenskaper, slapp og trøtt. Guzzien er langt bedre i så måte, og du trenger ikke vri rulla ut av sitt gode skinn for å piske den opp i høyst ulovlige hastigheter.

Konas Breva 750 har nå rullet over 60000 problemfrie kilometre. Et godt valg, med andre ord.
HP

http://www.ridenorway.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Guro78
Motorsykkelen din: HD sportster 1200

Legg inn av Guro78 »

Fidel skrev:Be fruen prøvesitte en Guzzi Breva 750. Den er lav i utgangspunktet, men leveres også med ekstra lav sal.
Har hørt mange snakke pent om Breva. Mener å huske lav sal til Breva'n kosta rundt 6 lapper eller var det til Kawa ER6'n, tro..? :-k Jeg var nemlig innom begge merkene/modellene da jeg skulle kjøpe (endte opp med ER6 F av litt forskjellige grunner). Sikkert like dyrt hos andre merker også. Så hvis man ikke får en deal med forhandler kan man alternativt sale om sykkelen hos salmaker (skrelle av litt på de rette plassene): Jeg betalte 1500 og man ser ikke forskjell! :thumleft

Svar