Han sier:

- For dyrt
- Bare to år til billappen
Jeg sier:

- Tryggere
- Kulere
- Kommer raskere frem
- Kan ha dame bakpå
- MYE mer FUN!
HJELP MEG!
](./images/smilies/grrr.gif)
Njaaaaaa...Baron von Waffel skrev:Det er i grunnen bare et argument for mopedlappen fremfor A1. Det er prisen.
Og jeg som far til en jente på 16 mener også at jenter på scooter etc....... er god grunn til at jeg spanderer A1 og holder henne med en Varadero. Selv om det koster mer enn jeg liker.erik skrev:vel, jeg som far mente at om poden skulle kjøre på 2 hjul MÅTTE han ta lappen på lett... Han var ikke vond å be :-)
(Så måtte jeg selvfølgelig hjelpe til med innkjøp av utstyr)
Det er jo først og fremst opplæring. men også det faktum at det skal godt gjøre å få en 16 åring til å dra på seg fult kjøreutstyr når de tar moppen en tur...
I de kretsene jeg kjenner til, er det faktisk litt prestisje i å ha skikkelig sikkerhetsutstyr (hjelm og kjøreutstyr)
Jeg grøsser når jeg jeg ser småjentene med et lite skjørt og en t-skjorte sitter på scooteren uten skikkelig opplæring en gang...![]()
Lykke til
Jeg spute en slik ungpike i Sandvika om hun var fornøyd med kroppen sin. Hun lurte nok fælt på hva slags gammel gris jeg var. Men hun forstod hva jeg mente da jeg sa at hun fikk håpe på at hun slapp å tryne, for da er det ikke sikkert at kroppen din er like vakker etterpå.Twister skrev: Jeg grøsser når jeg jeg ser småjentene med et lite skjørt og en t-skjorte sitter på scooteren uten skikkelig opplæring en gang...![]()
Lykke til