Uansett, vi skal nok få plass til det meste når vi drar på langtur :-)
Men må si det frister veldig med RevPack'en...

På andresiden stropper du selvsagt liggeunderlag/soveposer.AJ skrev:Å surre fast teltpakningen foran på sykker'n er nok uaktuelt, men en annen mulighet er å feste den med stropper oppå en av sideveskene bare man finner noe annet å surre oppå den andre slik at det blir balanse.
AJ brukte topplokket sitt og kreerte en fin pakkeløsning på toppboksen ! :=D>AJ skrev:Stroppingen går veldig greit, den. Ikkeno' problem der. Mye kjappere og enklere enn jeg trodde :-)GTline skrev: Satt og lurte på en ting: AJ, hvorfor kjøper du ikke en grind til å montere på toppen av topp kofferten? Det finnes orginale til både Givi, Kappa osv. Da slipper du å stoppe sammen hele sykkelen![]()
Har en universalgrind i bestilling, kommer om noen dager iflg. e-post jeg fikk i dag. Men veldig usikker om denne er god nok. Men det kommer jeg tilbake til så snart den dukker opp.
Problemet er enkelt og greit at Givi og de andre kjente merkene ikke passer siden Triumph har vært "lure" nok til å lage noen artige desigmnløsninger i toppbokslokket... Avstanden mellom festepunktene og høyden på festepunktene er ikke forenlig med Triumph toppboksbuen, dessverre...
Hadde grind på Yamaha boksen til TDM'en og det fungerte veldig bra. Men etter turen i dag så tror jeg faktisk at løsningen på bildene også vil fungere helt fint.
Fantastisk pakketeknikk på den fyren der, gitt!!Svein2 skrev:Ingen spesielle jeg tenkte på når jeg så dette AJ, men her kommer ett bra pakketips til oss alle![]()
http://www.dinside.no/852457/pakk-en-ma ... abinvesken" onclick="window.open(this.href);return false;