Bare moro!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
bm
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Her er to tolmodige karer som skal hente ved :lol:

http://rss.livevideo.com/video/AE66DE12 ... ?&v=search
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

To nordlendinga møttes ute i snestormen.
- Æ leita etter kjerringa, sa den eine.
- Ja, det gjør æ å, sa den andre.
- Ja, korsen ser kjerringa di ut?
- Ho e slank, blond og har store brøst.
Korsen ser di ut då?
- Nei, skit i ho! Vi leite etter di!
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

håy...

En same har vært lenge på vidda og kommer til byen og går og kjøper seg ei hore.

Men samen er av den seige sorten så han holder på riktige lenge, så lenge at hora også begynner å synes at det er godt, så hun begynner å stønne og pese og jukke og jobber plutselig noe jævlig.

Da bråstopper samen og ser hardt ned på dama og sier.

- Satan, vil du se til å ligg' i stijll, e' de' du eller e' de' æ som har petalt?
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

håy.håy...

Han Anti Ante fra Tana hadde fått seg jobb på kjøkkenet på hotellet i kautokeino, og skulle være borte fra ho Sara Sara i fire uke. Men etter ni daga så va han heime, og ho Sara Sara lurte veldig på hva som hadde skjedd.

Æ plei oppsakt , sa han Anti Ante

Koffør de? spurte ho Sara Sara

Æ putta guken i pottetskrellarn. sa han Anti Ante

Ho Sara Sara blei helt førskræmt, dro ned boksa på gubben før å sjække familiens godsaker. Men der va det ikke en skramme. Litt førverra ser ho opp på mannen sin og spør:

Kossjen gjikk det me pottetskrellarn..?

Han fikk sparken han og.. svarte Anti Ante
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...En Mc-vits...?

Da var det bjørnen og kaninen som gikk i skogen. Pluselig møtte de på en FE. Feen sa de skule få 3 ønsker hver...

Bjørnen sa: -"jeg ønsker at alle bjørnene i hele skogen var hunnbjørner. poff så var det gjort.

Kaninen sa: -"Jeg ønsker meg en meget støtsikker hjelm".. Forundret oppfylte feen ønsket.

SÅ sa bjørnen: -"Jeg ønsker at alle bjørner i hele LANDET var hunnbjørner".. som sagt så gjort.

Så sa kaninen: -"Jeg ønsker meg verdens raskeste terrengmotorsykkel".. Feen så rart på kaninen, men oppfylte ønsket.

Bjørnen sa: -"jeg ønsker at alle bjørner i hele VERDEN var hunnbjørner, og poff så var det også gjort.

Kaninen startet motorsykkelen og sa: -"Jeg ønsker at bjørnen var HOMO, og kjørte FORT avgårde.
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
bm
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

BÃ¥ttur

Legg inn av bm »

Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

Enda en grunn til at jeg solgte båten min. Familien likte ikke bølgene. Og det er det nokk av her ute i Oslofjorden
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

En liten nonnehistorie.....

To nonner tok for første gang, i voksen alder, seg en tur til syden.
De vandret rundt og kikket på severdigheter og koste seg i solen og varmen. En dag det var ekstra varmt, bestemte de seg for å dra til stranden for å bade.
På stranden lå to rødstekte nordlendinger. Den einaste plassen de ikke var stekt på var der badebuksa var. Nordlendingene blei enige om å grave seg ned i sanden, for så å la utsyret være oppe, slik at det også fikk farge...
I det Nordlendingen hadde grav seg ned, kom nonnene forbi, og den ene utbryter...
- Nei se der...der er sånne jeg har gått å ønska meg heile livet, og så vokser de ville her nede....
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Hehe, en strand med "utstyr" ja.
Disse nonne vil vel gå i kategorien skapnonner :) .

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

En nordnorsk fisker kom inn på puben, og etter noen drinker går han bort
> til en dame som sitter alene. For å få i gang en samtale sier han:
>
> - Ka du driv på med???
> Dama, som ikke er interessert i noen koseprat, svarer:
> - Jeg er lesbisk.
> - Ka faen e det?
> For å få slutt på praten, forklarer dama :
> - Jeg liker best å ha sex med jenter og drikke øl.
> Etter denne oppklaringen blir fiskeren litt stille, og sitter og
> funderer litt for seg selv. Dama synes litt synd på havets sønn, og spør:
> - Hva driver du med, da?
> - Æ trudde æ va feskar, men nu lure æ no faen på om æ også e lesbisk!
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

suzu-pojk

Legg inn av suzu-pojk »

Hahaha:) Har sittet og morret meg med å lese alle vitsene. Noen er virkelig morsomme:)
er du ikke på bike kan du ta en hike

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

suzu-pojk skrev:Hahaha:) Har sittet og morret meg med å lese alle vitsene. Noen er virkelig morsomme:)
Håy
Ja, noen er ganske så bra. Har du noen gode er det bare å skrive i vei. En god latter forlenger livet, har jeg hørt :D
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

suzu-pojk

Legg inn av suzu-pojk »

haha, den første blondinevitsen var genial:)
er du ikke på bike kan du ta en hike

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

Jeg er en mann på 38 år, lykkelig gift med min hustru og vi har 2 barn. I det siste har min kone kjøpt mye nytt tøy. Hun er også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med, svarer hun alltid, ikke noen du kjenner. I forgårs ringte hennes mobil, og da jeg ville gi henne den, freste hun at jeg aldri skulle røre hennes tlf. Hver torsdag når hun kommer hjem, blir hun satt av nede ved vegen. Sist torsdag bestemte jeg meg for å finne ut av, hvem som kjører henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min Harley. Da jeg kikket ned, så jeg til min store overraskelse at den lekket litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en Harley lekker olje når den kun har kjørt 30.000 km??
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Kontakt:

Legg inn av rogg »

En nord-norsk MC kar kjørte forbi Lensmannen på bakhjulet i stor fart...

Han blei jo selvfølgelig stoppa, å det første han sa da han fikk av sæ hjelmen va:

"Va de' ikkje stilig?!?"
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Svar