To nordlendinga møttes ute i snestormen.
- Æ leita etter kjerringa, sa den eine.
- Ja, det gjør æ å, sa den andre.
- Ja, korsen ser kjerringa di ut?
- Ho e slank, blond og har store brøst.
Korsen ser di ut då?
- Nei, skit i ho! Vi leite etter di!
En same har vært lenge på vidda og kommer til byen og går og kjøper seg ei hore.
Men samen er av den seige sorten så han holder på riktige lenge, så lenge at hora også begynner å synes at det er godt, så hun begynner å stønne og pese og jukke og jobber plutselig noe jævlig.
Da bråstopper samen og ser hardt ned på dama og sier.
- Satan, vil du se til å ligg' i stijll, e' de' du eller e' de' æ som har petalt?
Han Anti Ante fra Tana hadde fått seg jobb på kjøkkenet på hotellet i kautokeino, og skulle være borte fra ho Sara Sara i fire uke. Men etter ni daga så va han heime, og ho Sara Sara lurte veldig på hva som hadde skjedd.
Æ plei oppsakt , sa han Anti Ante
Koffør de? spurte ho Sara Sara
Æ putta guken i pottetskrellarn. sa han Anti Ante
Ho Sara Sara blei helt førskræmt, dro ned boksa på gubben før å sjække familiens godsaker. Men der va det ikke en skramme. Litt førverra ser ho opp på mannen sin og spør:
To nonner tok for første gang, i voksen alder, seg en tur til syden.
De vandret rundt og kikket på severdigheter og koste seg i solen og varmen. En dag det var ekstra varmt, bestemte de seg for å dra til stranden for å bade.
På stranden lå to rødstekte nordlendinger. Den einaste plassen de ikke var stekt på var der badebuksa var. Nordlendingene blei enige om å grave seg ned i sanden, for så å la utsyret være oppe, slik at det også fikk farge...
I det Nordlendingen hadde grav seg ned, kom nonnene forbi, og den ene utbryter...
- Nei se der...der er sånne jeg har gått å ønska meg heile livet, og så vokser de ville her nede....
En nordnorsk fisker kom inn på puben, og etter noen drinker går han bort
> til en dame som sitter alene. For å få i gang en samtale sier han:
>
> - Ka du driv på med???
> Dama, som ikke er interessert i noen koseprat, svarer:
> - Jeg er lesbisk.
> - Ka faen e det?
> For å få slutt på praten, forklarer dama :
> - Jeg liker best å ha sex med jenter og drikke øl.
> Etter denne oppklaringen blir fiskeren litt stille, og sitter og
> funderer litt for seg selv. Dama synes litt synd på havets sønn, og spør:
> - Hva driver du med, da?
> - Æ trudde æ va feskar, men nu lure æ no faen på om æ også e lesbisk!
Jeg er en mann på 38 år, lykkelig gift med min hustru og vi har 2 barn. I det siste har min kone kjøpt mye nytt tøy. Hun er også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med, svarer hun alltid, ikke noen du kjenner. I forgårs ringte hennes mobil, og da jeg ville gi henne den, freste hun at jeg aldri skulle røre hennes tlf. Hver torsdag når hun kommer hjem, blir hun satt av nede ved vegen. Sist torsdag bestemte jeg meg for å finne ut av, hvem som kjører henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min Harley. Da jeg kikket ned, så jeg til min store overraskelse at den lekket litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en Harley lekker olje når den kun har kjørt 30.000 km??