Da står det en 84 modell Honda Shadow VT 700 i garasjen, hm, det betyr skraping av mye is av bilen i vinter, men det er det verdt. Det er min første sykkel, og det er ikke lite som må gjøres på den. Tror ikke jeg hadde gitt meg i kast med dette prosjektet hadde det ikke vært for at den tilhørte min far, som gikk bort alt for tidlig. Trenger nok etterhvert en masse tips og råd, og håper å få hjelp her inne.
Kurt
Første sykkel, vinterprosjekt.
-
- Innlegg: 5
- Registrert: 24 okt 2010, 20:37
- Motorsykkelen din: Honda Shadow VT 700, 1984
Re: Første sykkel, vinterprosjekt.
første råd må være å installere en vifteovn i bilen som styres av ett døgnur så du kommer ut til en oppvarmet, sikker snø og isfri bil hver morgen - så savner du ikke garasjen - det har jeg gjort og det funker utmerket og MCen står greit inne i garasjen - oppvarmet av den andre bilen når hu har vært ute en tur innimellom----
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38203
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Første sykkel, vinterprosjekt.
Stenger denne tråden, kurtemannen, siden posten i denne og den andre du har skrevet er helt like.kurtemannen skrev:Da står det en 84 modell Honda Shadow VT 700 i garasjen, hm, det betyr skraping av mye is av bilen i vinter, men det er det verdt. Det er min første sykkel, og det er ikke lite som må gjøres på den. Tror ikke jeg hadde gitt meg i kast med dette prosjektet hadde det ikke vært for at den tilhørte min far, som gikk bort alt for tidlig. Trenger nok etterhvert en masse tips og råd, og håper å få hjelp her inne.
Kurt
Så lager du heller en ny tråd når prosjektet er i gang, ok?
Vi gleder oss til å følge med i vinterprosjektet ditt
Husk å ta bilder underveis!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering