Da står det en 84 modell Honda Shadow VT 700 i garasjen, hm, det betyr skraping av mye is av bilen i vinter, men det er det verdt. Det er min første sykkel, og det er ikke lite som må gjøres på den. Tror ikke jeg hadde gitt meg i kast med dette prosjektet hadde det ikke vært for at den tilhørte min far, som gikk bort alt for tidlig. Trenger nok etterhvert en masse tips og råd, og håper å få hjelp her inne.
Kurt
Første sykkel, vinterprosjekt.
-
- Motorsykkelen din: Honda Shadow VT 700, 1984
Re: Første sykkel, vinterprosjekt.
første råd må være å installere en vifteovn i bilen som styres av ett døgnur så du kommer ut til en oppvarmet, sikker snø og isfri bil hver morgen - så savner du ikke garasjen - det har jeg gjort og det funker utmerket og MCen står greit inne i garasjen - oppvarmet av den andre bilen når hu har vært ute en tur innimellom----
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Første sykkel, vinterprosjekt.
Stenger denne tråden, kurtemannen, siden posten i denne og den andre du har skrevet er helt like.kurtemannen skrev:Da står det en 84 modell Honda Shadow VT 700 i garasjen, hm, det betyr skraping av mye is av bilen i vinter, men det er det verdt. Det er min første sykkel, og det er ikke lite som må gjøres på den. Tror ikke jeg hadde gitt meg i kast med dette prosjektet hadde det ikke vært for at den tilhørte min far, som gikk bort alt for tidlig. Trenger nok etterhvert en masse tips og råd, og håper å få hjelp her inne.
Kurt
Så lager du heller en ny tråd når prosjektet er i gang, ok?
Vi gleder oss til å følge med i vinterprosjektet ditt

Husk å ta bilder underveis!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.