Mens jeg ventet på å få den i posten, kom jeg over en Øhlins jeg fikk kjøpt.

hjc skrev: Hvis jeg ikke tar til fornuften og lar være. Pris opp mot behov stemmer ikke.
Går ut ifra at det er sånn at alle forsendelser er forsikret mot transportskade, derfor burde han bruke forsikringa å sende deg en ny!!!hjc skrev:NEI !Lider vel litt nå mens jeg venter på våren... Er det noen feil, er det vel mer min skyld enn Bandit'en.
Øhlins jeg kjøpte på eBay var bøyd og kunne ikke brukes. Har returnert den og venter i spenning på hva selgeren gjør.
Jeg vil jo gjerne ha penger og frakt tilbakebetalt. Anbefaler IKKE thebikebarnltd. Lite seriøs. Påsto den var i orden da de sendte den![]()
Da kjøper jeg heller en hos Esp1-Tech i Oslo. 2500,- + mont.sett. Hvis jeg ikke tar til fornuften og lar være. Pris opp mot behov stemmer ikke.
Går vel an å sende en mail til E-bøy og fortelle din historie, er jo heller ikke bra for dem vist det blir mange sånne svindlerehjc skrev:Det ordnet seg. Jeg fikk refundert alt. Det negative er at han har lagt den ut for salg igjen uten å informere om at den er skadet. Da går vel historien i reprise for nestemann. (Ohlins Steering Damper Yamaha R6 5EB 99-02 No Res). Det er ikke mulig å se hvem som legger inn bud, ellers hadde jeg sendt en mail.