Tja,60 kroner timen ( 24 timer i døgnet ) er ikkeno`å skryte av nei....

Denne?:Intruder skrev:Er ikke så lokalkjent,men husker at Høggern og Viggo hadde en brennevinstest en gang..
Tror jeg har sett den på Youtube..............
Er det noen av dere som kan gi meg en hjelpende hånd?Intruder skrev:![]()
Nå har datageniet personlig slått til igjen:På en eller annen måte har jeg sikkert trykket på en knapp
slik at FINN,no har lagt seg på venstresida av skjermen med uleselige bokstaver.......![]()
![]()
Omskrevet Prøysen:Nå æ je så sint på selvutnevnte datagenier at je tåle itte sjå meg sjøl!!![]()
Nå fækk je to nye unnbokser tell jul,så nå æ je i dein sittuasjon att je heinte mårråsavisaIntruder skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Etter ei hard jul ligger et enerom med vann og brød engang utpå nyåret kanskje som
ei mare over en og æinnen hedmarking,men sjøl har je klart meg bra,eller rettere sagt ha kjærringa klart meg bra..........![]()
Da je vart litt krimfull i romjuln tok a meg med på lægevakta ,og da je æ litt tonghørt va det hu som--som ellers-- førde ordet....Hu sa tel meg at "søstra sier du skal levere urin- og
avføringsprøve"
Hæ?-sa je..
-Dom vil sjå på underboksa di ?
Så lenge veien er bred nok, eller utvides så den BLIR bred nok (det er desverre ikke tilfellet over alt)..Intruder skrev:Under morgenkaffen i dag leste jeg om midtrekkverkets virkning på strekningen Brumunddal-Moelv,der det i en 13-årsperiode døde 11 mennesker i trafikkulykker.
Siden strekningen med rekkverk ble tatt i bruk for et drøyt år siden er tallet kun en lettere skadd.
Så dette tyder på at disse rekkverkene har livets rett....![]()
Ambulanser kommer forbi ved godt samarbeid trafikantene mellom,brannbiler kan tilpasse seg den øvrige trafikk,de går ikke stort fortere enn trafikken forøvrig..Sier ekspertene.![]()
Tallene taler vel for seg selv..
Æ skreiv vel: så lenge de IKKE bruker sånn JÆV** EGGDELERREKKVERKPollti skrev:Setter du plastbeskyttelse på eggdeleren så blir vel eggeskivene veldig breie ?Hva med å bygge en ordentlig vei da ? Jeg hater kjipe løsninger. En skal alltid gå for den dyreste tenkbare løsningen så kommer blårussen opp med det du hadde tenkt deg. Du må aldri begynne med et kompromiss, det vil straffe seg.