Hvis du ofte får høre dèt,så er det nok fordi dem prøver å trøste degBrumme skrev:"Så størrelsen betyr noe altså, har alltid fått høre at det liksom ikke e viktig

Hvis du ofte får høre dèt,så er det nok fordi dem prøver å trøste degBrumme skrev:"Så størrelsen betyr noe altså, har alltid fått høre at det liksom ikke e viktig
Hmm,jaja har jo levd så lenge i troa,så får bare glemme det her ógMaxTron skrev:Det sir'em for å trøste det.....Brumme skrev:Så størrelsen betyr noe altså, har alltid fått høre at det liksom ikke e viktig
Kawasaki skrev:Hvis du ofte får høre dèt,så er det nok fordi dem prøver å trøste degBrumme skrev:"Så størrelsen betyr noe altså, har alltid fått høre at det liksom ikke e viktig
Jeg har hatt CBR1000F-90, og den er komfortabel, tung og etterhvert ganske kjedelig å kjøre. Da jeg skulle selge den etter ett år, kjørte jeg heller min gamle CX500, fra 78, som jeg fortsatt har. CBR1000F har en ekkel tendens til ikke å ville forandre spor i en sving, når du må svinge litt ekstra. Har også kjørt CBR600 og VFR750 på ferie nedover i Europa, og kunne når som helst kjørt hvilken som helst av disse syklene nedover igjen. Da jeg solgte CBR'en, fikk jeg prøve en ny CBR600 en dag, og den var faktisk 10 ganger så morsom å kjøre!VTECeren skrev:Bytta inn cbr1000f mot vfr800 har 30hk og 20nm mindre. men eg har ein mc som e heilt super til dagsturer og snartur bort i butikken, grei nok på langtur. cbr`n var for tung til korte turer men heilt super på langtur. kjører mc fra april og til kulden kjem på høsten, blir 1 langtur i løpet av sessongen (ca 14 dagers tur) kjører ca 15 - 20k i sessongen. føler eg har valgt riktigt no :-)
Er ikke Honda vfr800x den nye 'crossover' modellen som er ny av året?Brumme skrev:Driver og tenker så det knaker, har veldig lyst på "Stor" sykkel. Men så e d innkjøpsprisen,forsikring,service osv....
Har nu bynt å åpne øynan opp for sykler som triumph tiger,Honda vfr800x og tilbakefall til yamaha tdm :)
Gleder mæ til bare veier og kjørevær
Skulle vel heller tatt Surre som nick :)
Akkurat det ser æ på som en STOOOR fordel!!Brumme skrev:...merker jo hastigheta mer uten kåpe da...
Hmm, 180, 190. Da ville jeg kanskje ha sjekka ut denne, hvis den er der fortsatt:Brumme skrev:Joda får da litt for "gamlesykkel'n" om man kan kalle en 2010 for gammel :)
Skjønner jo at kåpeløs sykkel føles mer sykkel ut med vinden rett på kroppen, så man skal jo aldri si aldri, plutselig sitter man med en naken en utfor huset .
Kor mye mer man skal hive ut på sykkel endrer sæ fra dag til dagbegynte å se på sykkel til 30 tusen,så 40, så 50, så 70 og siste var jo zzr til 270 :)
Og nu bærer det ned til 140-190 så håper våren kommer snart så man får bestemt sæ :)
Ordner sæ for snille gutter og jenter,slemme gutter og jenter må ordne det sjøl :=D>
Ikke for å fyre deg opp, meen, jaaa, det begynner å haste nå.......Brumme skrev:![]()
Herlig sykkel det der,har litt lyst å ta den i nærmere øyesyn![]()
Heldigvis februar morra,og plutselig e d kjøring