Og her har de faktisk fått til symmertri, og helt sikkert en knalltøff lyd med 3-1-2 anlegg på 1050'n

VAKKERT :=D> :=D>

Globe skrev:Var selv innom Fritidssenteret her i Trondheim i dag, hentet litt brosjyremateriell og fikk en MC-prat med en selger der.
Min nysgjerrighet er rettet mot 2011 Moto Guzzi Norge GT 8V 1200
Den er å finne på MC-Messa 2011![]()
Flott sykkel å se på, ja!Globe skrev:Var selv innom Fritidssenteret her i Trondheim i dag, hentet litt brosjyremateriell og fikk en MC-prat med en selger der.
AJ skrev:Flott sykkel å se på, ja!Globe skrev:Var selv innom Fritidssenteret her i Trondheim i dag, hentet litt brosjyremateriell og fikk en MC-prat med en selger der.
Vil muligens ikke forundre meg om Globe blir Guzzi-Globe etter MC-Messa
Men! jeg råder deg sterkt til å prøvekjøre og deretter gjøre en vurdering i forhold til den sykker'n du har...
Som tidligere nevnt prøvde jeg 1200 Sport og glemte den faktisk rimelig kjapt etter at jeg fyrte opp TDM'en igjen :-)
Men det er meg. Andre kan få en helt annen aha!-opplevelse...
Da ville jeg gått for den sorteGlobe skrev: Om jeg finner dette mulig...så er det eneste tunge valget jeg må ta...om jeg går for ny: HVIT eller SORT...det er de to fargene denne modellen leveres i!
Veeel, etter min smak så var det jo den karakteristiske ramma og og de to runde lyktene med en liten vindskjerm over som "GJORDE" Speed Triple, var dens signatur så og si.Brumme skrev:Om to mnd'er vil alle,vel de fleste, ha glemt den forferdelige tida vi e inne i nu![]()
Og ja sykkel'n ser rå ut,vet ikke helt hvilken modell av '10 og '11 som har best utseende![]()
Den røde 2010 mod som et linka tidligere i tråden er jo rå, men det er jo en del nytt designmessig på årets modell![]()
Blir nok mange timer med vurderingermoro
http://www.finn.no/finn/mc/new/viewimag ... e=25502352" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finn.no/finn/mc/new/viewimag ... e=26220381" onclick="window.open(this.href);return false;
Tviler sterkt på på att 2010 Speed Triple er "rævva å kjøre", mulig at 2011 er ett lite hakk bedre men sykklene no til dags er jo så bra at man gjerne må være øvet testfører for å kunne presse dem så langt at en merker svakhetene...Brumme skrev:Utifra testen som ble gjort på de to modellene så skulle visst den nye være hakket bedre på alt.
Men liker utseende best på 2010 modellen,men må vel prøves. Mye som sikkert ser rått ut men er rævva å kjøre.
Ikke lenge til messa så man får sett og klådd litt på godsakene :) jaja hvis d e lov da