Når jeg en gang tar årets første tur,,,
så tør jeg iallefall ikke skrive om det...

Jeg skal dele opplevelsen med dere enten dere vil eller eiejs skrev:![]()
Når jeg en gang tar årets første tur,,,
så tør jeg iallefall ikke skrive om det...
![]()
![]()
Tja, du kan jo starte din egen blogg og så får vi se om vi oppfatter den samme turen på samme måteGizmodude skrev:Blir vel cbrdama som skriver om min første tur i år
Bare innrømm det MaxTron. No er du like hektet på mcsiden som vi (ihvertfall noen av oss) er, så jeg regner med rapporten kommer.MaxTron skrev:Vet ikke om æ kommer til å skrive om det her på forumet, godt mulig at æ blir alt for gira til at Internett er i mine tanker, eller kanskje ikke, det får tida vise...
Godt mulig du har rettSnikkeren skrev:Bare innrømm det MaxTron. No er du like hektet på mcsiden som vi (ihvertfall noen av oss) er, så jeg regner med rapporten kommer.MaxTron skrev:Vet ikke om æ kommer til å skrive om det her på forumet, godt mulig at æ blir alt for gira til at Internett er i mine tanker, eller kanskje ikke, det får tida vise...
MaxTron skrev:Godt mulig du har rettSnikkeren skrev:Bare innrømm det MaxTron. No er du like hektet på mcsiden som vi (ihvertfall noen av oss) er, så jeg regner med rapporten kommer.MaxTron skrev:Vet ikke om æ kommer til å skrive om det her på forumet, godt mulig at æ blir alt for gira til at Internett er i mine tanker, eller kanskje ikke, det får tida vise...![]()
Som sagt, det får tiden vise![]()
No var æ på kontroll med foten i går, og fikk lov til å belaste etter smertegrensa. Så no har æ gått flere turer fra sofakroken helt til kjøkkenet uten krykker i dag. Så regner med at det ikke blir lenge til æ er ute i garasjen, og da blir det nok mindre MC-siden, men helt slutt blir det definitivt ikke!!
Apropos første tur, de snakker om ekstase på NRK1 no
Jeg hadde vel egentlig ikke regnet med at du torde møte meg ansikt til ansikt med dine usakligheter, selv om jeg hadde håpet på noe annet. Jeg forventer dog at du for fremtiden også kan finne på bedre ting å gjøre en å plage meg her på forumet. Og ja, selvsagt har jeg rapportert din opptreden til admin.Gizmodude skrev:Skal dit ja, men regner med å ha bedre ting å gjøre på en å dele en øl med deg ...Godtvoksen skrev:Dersom du skal på Lillestrøm-messen 11. mars er du herved inviter til en øl.![]()
![]()
Tør ikke møte deg sier du? Jaja, lykkelig er de uvitende ...Godtvoksen skrev:Jeg hadde vel egentlig ikke regnet med at du torde møte meg ansikt til ansikt
Vel, jeg har jo noen forhåpninger om deg jeg også ...Godtvoksen skrev:Jeg forventer dog at du for fremtiden også kan finne på bedre ting å gjøre en å plage meg her på forumet.
Ja, selvfølgelig har du det. Hadde ikke ventet noe annet av deg.Godtvoksen skrev:Og ja, selvsagt har jeg rapportert din opptreden til admin.
Vel, jeg har gjort et oppriktig og hederlig forsøk på det med å be Gizmodude til en samtale under fire øyne over en øl. Det ble dessverre avslått.AJ skrev: Derfor ber jeg om at Godtvoksen og Gizmodude "gjør opp" på andre arenaer enn her på MCsiden.no. Ok?