Ta det utenfor lokalet mener du?AJ skrev:Derfor ber jeg om at Godtvoksen og Gizmodude "gjør opp" på andre arenaer enn her på MCsiden.no. Ok?

I respekt til deg (AJ) så er iallefall diskusjonen i denne tråden over for min del

Ta det utenfor lokalet mener du?AJ skrev:Derfor ber jeg om at Godtvoksen og Gizmodude "gjør opp" på andre arenaer enn her på MCsiden.no. Ok?
Vel, i så fall er vi to som sliter med å forstå hvordan en uheldig kommentar - humor er vanskelig å formidle skriftlig - som i ettertid ble behørig unnskyldt kan generere så mange merkelige kommentarer, hånlige svar og tåpeligheter.Kawasaki skrev:Hva er det som plager dere to?
La merke til den lille kommentaren som startet dette,men forstår ikke reaksjonene i ettertid. Forstår ikke at MaxTron i utgangspunktet reagerte på kommentaren,og forstår ikke endel andre reaksjoner her.
Jeg er antagelig ganske dum
Velkommen til forumet tomtom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
HÆÆÆ_HÆæ, Vist du hører at det roper fra garasjen da har du nok angrepet av en spestelt hissig utgave av PMSKenny skrev:Velkommen til forumet tomtom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)![]()
Sitter og venter på varmere dager i Stavanger selv, hører ropet fra garasjen...
Velkommen til forumet tom.tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
Godtvoksen skrev:tom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
Velkommen ønskes fra meg også. Det er veldig gledelig at flere her på sørvestlandet kommer med..
Velkommen Tom, ser at du er godt mottatt her inne alledere. Må si meg enig med Globe her, det snør, det snørtom skrev:18 januar stavanger 2 timers tur på hovedveiene , kjørte rolig og fint , vasket sykkelen godt etterpå, deilig med litt vind i ansiktet :)
sjå der har det kommet ett bilde ja, ser du har svarte gaffelbein, har du svart eksos og??tom skrev:Takker for fin velkomst :-)
Ja det er vel ikke helt vår enda,men det nærmer seg
Sorte potter på ett nattog er bare helt riktigtom skrev:Sorte potter og :-)
Er på en aker rigg for tiden
tom skrev:Sorte potter og :-)
Er på en aker rigg for tiden
har ikke helt satt meg inn i hvordan du laster opp flere bilder, så her er de på profilbilde :)
TøøøftSvolp skrev:Det skal sies at det nærmer seg asså..
Går ikke en dag forbi nå uten at jeg ser èn eller flere sykler på veia :-)
Er også bare tre uker til jeg henter min nye kawa! Wohooo
Kenneth