Fortell oss alt vi trenger å vite om hofteoperasjoner

Ha,haKawasaki skrev:Her,Jompa.
Fortell oss alt vi trenger å vite om hofteoperasjoner![]()
Enig i det, og dessuten er vel røyk/snus-problematikken mer utbredt enn hofteoperasjoner håper jeg. På sett og vis...Snikkeren skrev:Synes vi har klart å gjøre tråden om røyk og snus ganske mc-relatert jeg. Regnestykker som det Godtvoksen kommer med, om hvordan han kunne motivere seg til å slutte ved å sette pengene han brukte på røyk opp imot ny moppe, er et eksempel på det.
Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mittDuville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
Det var bare den ene - hva med den andre --- eller første MCen som du har beholdt.... - må være ligningsfunksjonær for å få dette regnestykket til å gå opp, tror jeg.Godtvoksen skrev:Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mittDuville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
, da skal jeg jo med glede få lov til å vise det frem igjen:
[album]1104[/album]
Han har vel ikke påstått at begge var "gratis"...Duville skrev:Det var bare den ene - hva med den andre --- eller første MCen som du har beholdt.... - må være ligningsfunksjonær for å få dette regnestykket til å gå opp, tror jeg.Godtvoksen skrev:Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mittDuville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
[album]1104[/album]
Banditmannen skrev:Han har vel ikke påstått at begge var "gratis"...Duville skrev:Det var bare den ene - hva med den andre --- eller første MCen som du har beholdt.... - må være ligningsfunksjonær for å få dette regnestykket til å gå opp, tror jeg.Godtvoksen skrev:Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mittDuville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
[album]1104[/album]![]()
Går jo an å regne ut at 2 + 2 = 4. uten at man trenger å snakke om at f.eks. 1 + 2 = 3. Da det er et helt annet regnestykke!
Nå må du ikke lyve/bløffe,Duville skrev: Å joda, den første MCen han hadde ble kjøpt ved hjelp av røykeslutt - sa han - og nå den andre så han har nok røykt mye :-):-) og da er det jo greit å slutte - faktisk så var første stoppen han hadde som jeg så ham en røykepause - Petterøe 3, mener jeg bestemt, (våren 2009) så det var ikke snakk om å spare for å få råd til godene der nei, sykkel først og røykeslutt etterpå....
![]()
![]()
Godtvoksen skrev:Nå må du ikke lyve/bløffe,Duville skrev: Å joda, den første MCen han hadde ble kjøpt ved hjelp av røykeslutt - sa han - og nå den andre så han har nok røykt mye :-):-) og da er det jo greit å slutte - faktisk så var første stoppen han hadde som jeg så ham en røykepause - Petterøe 3, mener jeg bestemt, (våren 2009) så det var ikke snakk om å spare for å få råd til godene der nei, sykkel først og røykeslutt etterpå....
![]()
![]()
jeg har aldri snakket om røykeslutt før jeg fikk Silkevarten....og den kjøpte jeg fordi den ikke ville koste meg et øre dersom jeg klarte og holde meg røykfri. Og røykfri har jeg vært siden jeg satte meg på Silkesvarten lørdag 28. august 2010 kl 11.00...
Intruder skrev:Vedder på at ingen her vet følgene fjerning av tilbudet om lobotomering kan føre til..![]()
Selv om jeg har litt kjennskap til dette via legeleksikoner og stortingsmeldinger,kunne det ikke falle meg inn å ta opp dette her....![]()
Vårt MCtreff i sommer er nok mer beleilig,tenker jeg............![]()
![]()
![]()
Mener du at du praktiserer lobotomering, litt på si ?Intruder skrev:Vedder på at ingen her vet følgene fjerning av tilbudet om lobotomering kan føre til..![]()
Selv om jeg har litt kjennskap til dette via legeleksikoner og stortingsmeldinger,kunne det ikke falle meg inn å ta opp dette her....![]()
Vårt MCtreff i sommer er nok mer beleilig,tenker jeg............![]()
![]()
![]()
mekkern skrev:Må vi holde drill og bor/skalpell selv????