Fortell oss alt vi trenger å vite om hofteoperasjoner

Ha,haKawasaki skrev:Her,Jompa.
Fortell oss alt vi trenger å vite om hofteoperasjoner![]()
Enig i det, og dessuten er vel røyk/snus-problematikken mer utbredt enn hofteoperasjoner håper jeg. På sett og vis...Snikkeren skrev:Synes vi har klart å gjøre tråden om røyk og snus ganske mc-relatert jeg. Regnestykker som det Godtvoksen kommer med, om hvordan han kunne motivere seg til å slutte ved å sette pengene han brukte på røyk opp imot ny moppe, er et eksempel på det.
Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mittDuville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
Det var bare den ene - hva med den andre --- eller første MCen som du har beholdt.... - må være ligningsfunksjonær for å få dette regnestykket til å gå opp, tror jeg.Godtvoksen skrev:Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mittDuville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
, da skal jeg jo med glede få lov til å vise det frem igjen:
[album]1104[/album]
Han har vel ikke påstått at begge var "gratis"...Duville skrev:Det var bare den ene - hva med den andre --- eller første MCen som du har beholdt.... - må være ligningsfunksjonær for å få dette regnestykket til å gå opp, tror jeg.Godtvoksen skrev:Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mittDuville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
, da skal jeg jo med glede få lov til å vise det frem igjen:
[album]1104[/album]