Har nettopp registrert meg her og kan og seie at eg kjøpte meg en ZZR14 i Stavanger no fredag

(den du pruta på Svolp?)
ZZR14 er utrulig lett kjørt, når du kjører den så følest det nesten ut som en 600cc.
Angåande bunn draget så er det "tamt" under 6000odm på 06 og 07 mod,08 så er den kurert.
Begrunnelsen fra Kawa var at den skulle vere meir lett kjørt for mindre erfarne men om det var unskyldning eller ikkje veit eg ikkje. Ønsker man å få bunndraget på 06/07mod så er ikkje det vanskelig og harmløst, man skrur ut spjelda/flys/secunderi throttels (kjært barn har mangen navn) og monterer Power comander for å få riktig luft/bensin blanding og vips så er den så å seie klin like 08 og nyare. 08+ har litt anna vinkel på inj dysene og noke små tjafs så den yter orginalt 3hk meir.
Er det sportstouring av mildere type du ser etter så vill eg uten å ha prøvd, anbefale den ny Kawa Z1000sx 138hk og 110nm.
Eller Triumph sprint st 1050, den toppa motorrad sin 50 000km test her for 1-2-3 årsiden, invendig i motoren så kunne dei ikkje måle noke nevnverdige slitasjer. Eg sjølv har Sprint ST 955i og synest den er knall, men siden eg har kjøpt ny så må den nok finne en ny heim

Sprint GT har ikkje fått så veldig god omtale.
Suzuki GSF1250 bandit og GSX1250F er og gode alternativer og sjølv med "kun" 98hk så er det en sterk motor som drar godt.
VFR800 er også et godt alternativ men forterekker Sprint ST framfor den siden dei er like i pris.
BMW K1200s er også et alternativ som eg vurderte men du må holde deg til 07 og seinare, 05/06 har mykkje tull med software,girkasse+++ men sykkelen skal vere knall fin å kjøre når dei funker.
Et eldre alternativ er jo Honda XX1100 blackbird som er jo kanon sikker motor og funker per dags dato yperlig som sportstourer og den har et lekkert tidlaust designe.
Ønsker du deg streetfighter så er det kun kongen som gjelder og det er SpeedTriple`n :) (er jo Triumphs fan for pokker!)
Uansett lykke til med grublingen og håper du blir fornøgd :-)
PS: ZZR14 er en anna rase en FJR13 og GTR14.
Forresten stryk det, den er et anna dyr!