Det er jo bare et ungdomsbilde av meg, er blitt voksen nå og må følgelig fortsatt ha MC for godt voksne mennesker...ArcticTiger skrev: Jeg bare så på nickbildet/snutten din,
Det er viktig at vi har sykkler som vi trives med, og som passer vår personlighet og lynneGodtvoksen skrev:Det er jo bare et ungdomsbilde av meg, er blitt voksen nå og må følgelig fortsatt ha MC for godt voksne mennesker...ArcticTiger skrev: Jeg bare så på nickbildet/snutten din,
Jeg gammelPollti skrev:Mistanken er bekreftet, du er en gammling du![]()
Godtvoksen skrev:Jeg gammelPollti skrev:Mistanken er bekreftet, du er en gammling du![]()
, :
Ok da....Duville skrev:
huff - mekkerens lillle flue var en fryd å ha på skjermen i forhold til stressulf som kjører mellom bilene nå for tiden
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tattGodtvoksen skrev:Ok da....Duville skrev:
huff - mekkerens lillle flue var en fryd å ha på skjermen i forhold til stressulf som kjører mellom bilene nå for tiden
Der var jeg to måneder og fire dager i mitt første liv...ArcticTiger skrev:
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tatt
Hvordan var det første livet GV? Det endte vel ikke brått og brutalt på vindskjermen (frontruta) på en.....CRUISERGodtvoksen skrev:Der var jeg to måneder og fire dager i mitt første liv...ArcticTiger skrev:
Øhh... hvor gammel var du da det bildet ble tatt
PerfektSnikkeren skrev:
Var jo noe sånt du skulle hatt.