Softbag system - noen med erfaringer?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av Svein2 »

Her er det et brukbart softbagsystem. :lol
På tur.jpg
Det var Globe som lærte meg å legge inn bilder :8-[
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

Svein2 skrev:Her er det et brukbart softbagsystem. :lol
På tur.jpg
Det var Globe som lærte meg å legge inn bilder :8-[
Men han lærte deg åpenbart ikke å legge inn de riktige bildene :scratch
Vel, vel... jeg får nok studere dette bildet nærmere. Kan jo hende man kan trekke noe lærdom ut av det :eh :dontknow
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

PMS gir mange slags rare utslag, som f.eks. å ta fram utstyr man har kjøpt for å sjekke dette litt nærmere og til sin store glede finne ut at det funker bedre enn hva man i utgangspunktet trodde.
Sjekket nettopp disse vanntette og pustende pakksekkene som jeg kjøpte i fjor høst og ble meget positivt overrasket! Sammenbrettet ta de minimalt med plass, men har plass til såpass mye at jeg begynner å tro at jeg kun trenger to slike i tillegg til sidevesker og toppboks når vi er to på lengre turer.
Pakksekkene er laget av et materiale som skal være både vanntett og ha evnen til å "puste" gjennom materialet i stedet for via en egen ventil slik det er på en del andre pakksekkvarianter.

Kvaliteten på pakksekkene virker å være meget god og de jeg har kjøpt vil passe helt perfekt å plassere oppå sideveskene med festebånd.

Sjekket som sagt disse i kveld og fant ut at de rommer mye mer enn hva man tror, takket være muligheten til å presse lufta i sekken ut med den praktiske strammefunksjonen.
Tror absolutt disse sekkene blir fine 'turkamerater', ja!

Sea To Summit sekkene leveres i hendig emballasje på ca. 25 cm:
Bilde

Tar minimalt med plass i sammenbrettet tilstand:
Bilde

Plass til mye...:
Bilde

... og kanskje enda litt mer ved å presse ut all luften i sekken:
Bilde

Sekkene jeg har er strl. "L" - mer info her:
http://www.seatosummit.com/products/display/1" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av ZZR-Tom »

Kriega har vesker på 5L,10L og 20L som kan settas samen til 15L,25L,30L og 40L.
Stropene går under salen og ikkje ned på plasten

Her er 30L løysninga
http://shop.touratech.se/viewimage.php? ... ew%2Bimage

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

KRIEGA har mye bra, men ikke akkurat hva jeg var ute etter. Tror Sea To Summit sekkene passer mitt behov bedre. Har jo tenkt å surre disse fast oppå originale Triumph sidevesker...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av ZZR-Tom »

Å du skal ha dei OPPÅ side veskene :redface
Tenkte på oppsettet til TDM`n :-J

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

Fikk plutselig en idé her om dagen. I teorien virket den svært god :jada:
Så var det å prøve den ut i praksis så langt det lot seg gjøre.
Funket helt fint! Nå gjenstår det å se om den også funker på Tiger'n så fort det blr kjøreføre \:D/

So mange her inn vet kjøpte jeg softbagsystemet fra amerikanske RevPack.
Dette bagasjesystemet består av en stor bag produsert i vannfast Cordura med såkalte 'doglegs' på hver side. I disse doglegs er det avsatt plass til to småbag'er, som følger med. Hendige saker til småting, som man har lett tilgang til siden den langsgående glidelåsen, som vil vises tydelig på bildene nedenfor, også kan åpnes nedenfra der bag'ene er plassert.
I tillegg er RevPack utstyrt med en topbag, som tydelig vises på bildene i RevPack-linken.

RevPack'en rommer 71 liter og er sånn sett noe av det beste man kan få av bagasjesystemer til MC.
Ulempen med systemet er at uten bagasje henger og slenger RevPack'en bakpå der som en tomsekk. Dvs. ingen oppstiving av noe slag.
Det har derimot RallyPack fra Dowco.

Jeg har begge systemene og idéen jeg fikk gikk på følgende: hva med å plassere RAllyPack oppi RevPack'en?
Som tenkt så gjort.
RallyPAck'en passet akkurat og lot seg fint feste foran og bak i bunnen med medfølgende festereimer i de innvendige D-ringene i RecPack'en. Dermed er den festet trygt.

Den medfølgende rill-bag'en til RallyPack festes så med medfølgende reimer i tilgjengelige D-ringer utenpå og oppå RecPack'en og til slutt festes medfølgende top-bag til RecPack'en på ryggstøttedelen av RecPack, som nå holdes oppe av den innvendige RallyPack bag'en, som er nok stivet opp til til å gjøre nettopp det slik at RevPack løsningen slipper å henge og slenge som en tomsekk.
I tillegg gir RevPack med denne løsningen en viss trygghet for passasjeren selv om ryggstøtten ikke er like god som en toppboks.

Uansett så viser det seg at idéen/teorien også funker i praksis slik bilkdene nedenfor viser.
Jeg tror dette er en kjempemessig løsning og gleder meg til å prøve den på Tiger'n :-)
Om noen er interessert i å vite mer om bagasjeløsningen er det selvfølgelig bare p ta kontakt :janikk

Bilde
Dowco RallyPack festet oppi RevPack'en...

Bilde
... med solide kroker i D-ringer i bunna v RevPack'en.

Bilde
Med plass til to soveposer...

Bilde

Bilde

Bilde
Viser de praktiske 'dogleg' bagene...

Bilde

Bilde
Her ferdig montert med 'roll-bag' og 'top-bag': tilsammen gir dette solid bagasjekapasitet til langtur for to.
I tillegg er det x-tra D-ringer som gir mulighet til å feste telt og campingstoler.

Alt i alt en løsning jeg tror er meget god :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

Jeg trodde jeg hadde funnet den beste løsningen - se forrige post i tråden - men antakelig hadde jeg ikke det.
Det å finne gode løsninger handler svært ofte om evnen til å knekke koder i kombinasjonen med å være... vel, kreativ.

Det handler fortsatt om RevPack, som jeg hele tiden har ment er et flottt bagasjesystem. Bortsett fra én ting,RevPack mangler støttestrukturer, dvs. stive vegger, som ville gjort den egnet til også å fungere som ryggstøtte for passasjeren når bagen er tom.
Dowco "Rally Pack" har en brukbar løsning for dette. Derfor kjøpte jeg denne, men fant etter hvert ut at festanordningen ikke passet til Tiger'n. Dowco-bagen passer best til MC'er med sissybar og/eller de som har ryggstø som del av passasjersetet, slik mange cruisere har. Til slike sykler passer "Rally Pack" perfekt fordi bagen da kan tres over ryggstøtten og festes trygt på denne måten.

"Koden knakk" i dag da jeg fjernet "Rally Pack" fra Rev Pack'en og begynte å tenke helt nytt. Og det nye er ganske enkelt: jeg tok disse to beina - dog legs - som henger nedenfor bagasjeplata på hver side av sykkelen og trakk de sammen slik bildet nedenfor viser. For at dette skal funke best mulig må disse småveskene - ditty-bags - være på plass i beina (dog legs) siden disse har en viss stivhet i form og fasong.
Ved å gjøre dette fikk jeg komprimert RevPack'en på en god måte slik at den ikke henger og slenger bakpå bagasjebrettet når den er tom.
Sammenpresset slik den nå er tar den minimalt med plass og fungerer samtidig som nok ryggstøtte til passasjeren.
Genialt, spør du meg! Og en løsning som gjør at jeg vet å sette enda mer pris på RevPack, som antakelig er en av de aller beste softbagløsningene for Triumph Tiger 1050 :prf

Nedenfor bilder av RevPack i fullpakket tilstand (rommer hele 70 liter!) og RevPack i sammenfoldet tilstand sikret med nett (kan også sikres med en enkel stropp):

Bilde

Bilde

Og sånn for ordens skyld; jeg har lagt en liten pute under lastenettet som passasjeren kan lene seg mot... :-)

I morra blir løsningen forsøkt for første gang på tur til Årjäng i Sverige.
Og jada! det vil bli tatt bilder - uavhengig av om dette blir en suksess eller ikke :P :p
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

Har ikke prøvd å feste Dowco RallyPack softbag'en på Tiger før i dag.
Trodde ikke dette ville funke spesielt bra uten ryggstøtte eller L-brakett sammen med bagasjebrettet på sykker'n.

Men tror faktisk at det går an å bruke RallyPack'en Tiger bare man fester den godt med medfølgende stopper, noe det er meget gode mulighet for på Triumph'en.

På bildene nedenfor er den montert i tom tilstand. Yes! Både hovedbag'en og roll-bag'en er tomme og viser at bag'en har en ganske bra støttestruktur i selve konstruksjonen.
Virker også som at bag'en sitter godt festet slik at den ikke beveger seg i nevneverdig gra i lengderetningen og sideveis.

Lurer på om vi skal ta oss en prøvetur med dette bagasjesystemet i morgen. Så kan passasjeren - Bakpå - gjør seg opp en mening om hun føler at hun har nok støttetrygghet der hun sitter :-)
Kanskje vi putter oppi et par soveposer og litt annet for å sjekke om hvor godt bag'en sitter festet også...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Chanten
Innlegg: 123
Registrert: 26 okt 2011, 16:22
Motorsykkelen din: Suzuki SFV650 Gladius 2009

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av Chanten »

AJ skrev:Ja, da fikk jeg litt spasmer i kjøpefingeren igjen rett før jul. Øynene ble helt fiksert på produktet på skjermen og ga klare "Kjøp, kjøp, kjøp!!" impulser til kjøpefingeren, som dermed fikk disse spasmene og begynte å leve sitt eget liv, og plutselig og helt løsrevet fra tanke og fornuft klikket den på de riktige knappene og det hele har endt så langt med at det dukket opp en pakke i posten i dag som inneholdt Dowco Rallypack, som jeg slett ikke har behov for siden jeg kjøpte geniale RevPack for ikke så lenge siden.
Men jeg kunne bare ikke la være... :redface

Men kanskje er Dowco'en enda mer genial siden denne softbag-løsningen har en slags stiv ramme i konstruksjonen som gjør at den kan fungere som ryggstøtte selv om den ikke er fylt til randen med saker & ting.

Mange positive tilbakemeldinger hos en selger som dessverre ikke sender til Norge:
http://www.cruisercustomizing.com/detai ... model_id=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kjøpte min herfra:
http://www.cruisercustomizing.com/detai ... model_id=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Og slik ser den ut på nært hold:

[album]1315[/album] [album]1316[/album] [album]1317[/album]

Ser ut til å ha god plass.
Skulle helst sett at D-ringene var av metall, selv de som er i plast ser solide ut...
Glidelåsene kan fort være av litt tvilsom kvalitet, men burde holde lenge om man er forsiktig i de skarpe vinklene på bagåpningene.
Har en hendig lomme med borrelås nederst hvor man kan legge mobiltelefoner, lommebøker og andre småting. Veldig praktisk.

Totaltinntrykket er likevel bra og prisen i forhold til kvaliteten er det ingenting å si på. Det fulgte også med såkalt 'vinyl liner' til å feste på innsiden av den øverste Roll Bag'en med borrelås. Og det tyder vel på at denne bag'en ikke er vanntett... Usikker på om den store er det...
Fulgte ikke med utvendig regntrekk, men det fuøgte med en lite lastenett, som man kan benytte for å henge på andre ting på bagløsningen ved bruk av D-ringene, som det er mange av.
Og avslutningsvis: bag'en veier nesten ingen!

Tror denne kan bli en favoritt på turer som ikke krever allverdens med bagasje. Håper bare den er lett å feste med medfølgende festebånd og at den sitter like godt som RevPack'en.
Ser du er aktiv på utenlandske nettbutikker. Lurer på hva slags erfaringer du har, om det er noen nettbutikker du vil anbefale mtp service, pris og frakt. Også lurer jeg på hvordan du har gjort det med toll og moms?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

Chanten skrev: Ser du er aktiv på utenlandske nettbutikker. Lurer på hva slags erfaringer du har, om det er noen nettbutikker du vil anbefale mtp service, pris og frakt. Også lurer jeg på hvordan du har gjort det med toll og moms?
Hei Chanten og velkommen hit til MCsiden.no :vs

Senest i dag fikk jeg en sending fra utlandet, nærmere bestemt Storbritannia. En ny vekttilpasset NITRON Sport monoshock-demper til Tiger :-)
Har pakka her rett ved siden av PC. Uåpnet, enn så lenge... ;-)

Når det gjelder hva jeg gjør med toll og moms? Vel, tollavgift er det vel strengt tatt ikke på kjøp av deler til MC fra utlandet. Men norsk moms må man betale - hvis man ikke greier å "lure" varene fordi tollen med en tag på pakka hvor det står "Gift". Har lykkes noen få ganger med dette... Er jo ikke helt etter boka, men har spart noen kroner av og til på den noe "bedragerske" metoden. Er jo vel egentlig selgeren som er bedrageren siden det er de som må skrive "Gift" (gave) på grønnlappen... :-J

Men i det store og hele er jeg ikke spesielt avansert. Dvs. gjør ingenting ekstra for å unndra med norsk avgift. Men greit å passe på, som i tilfelle med NITRON-demperen, at britisk V.A.T. (Value Added Tax - britisk merverdiavg.) trekkes fra før du betaler via PayPal eller annen løsning.
Ellers ender man gjerne opp med å betale avgift to ganger, noe som er høyst unødvendig.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Chanten
Innlegg: 123
Registrert: 26 okt 2011, 16:22
Motorsykkelen din: Suzuki SFV650 Gladius 2009

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av Chanten »

Takk for det!

Mye matnyttig inne på forumet! :janikk

Nettbutikken som solgte den første softbagen du tenkte på, hadde en ekstraavgift på 20 pund på frakt til Norge. http://www.getgeared.co.uk/GetGeared_Deliveries" onclick="window.open(this.href);return false;

Er alle avgifter inkl i denne ekstraavgiften? Har du handlet fra den nettbutikken før?

Har selv fått tilsendt "gaver";)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

Chanten skrev:Takk for det!

Mye matnyttig inne på forumet! :janikk

Nettbutikken som solgte den første softbagen du tenkte på, hadde en ekstraavgift på 20 pund på frakt til Norge. http://www.getgeared.co.uk/GetGeared_Deliveries" onclick="window.open(this.href);return false;

Er alle avgifter inkl i denne ekstraavgiften? Har du handlet fra den nettbutikken før?

Har selv fått tilsendt "gaver";)
Handla en toppboksgrind på GetGeared, om jeg ikke husker feil. Ble levert av noen andre enn posten og ble i sum dyrere enn hva jeg hadde håpet...
Fikk i tillegg ikke brukt den på toppboksen slik jeg hadde tenkt. Men solgte den rimelig til eet medlem her på MCsiden.no og fikk på den måten dekket noe av den unødvendige kostnaden...

Hva ekstraavgiften på £20 innbefatter er jeg usikker på... :-k
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Chanten
Innlegg: 123
Registrert: 26 okt 2011, 16:22
Motorsykkelen din: Suzuki SFV650 Gladius 2009

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av Chanten »

OK :-)

Sykkelen er parkert og pakket inn for vinteren, så har god tid til å undersøke litt...men det blir mest sannsynlig en lik løsning som du har gått for! :\m/:

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Softbag system - noen med erfaringer?

Legg inn av AJ »

Chanten skrev:OK :-)

Sykkelen er parkert og pakket inn for vinteren, så har god tid til å undersøke litt...men det blir mest sannsynlig en lik løsning som du har gått for! :\m/:
Tenker du da på RevPack'en? Dowco saken har jeg knapt brukt...
Men RevPack'en fungerer strålende! Har brukt den på lengre turer med Bakpå - kona - bakpå :knegg og på PreHøstTuren august i år.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar