kuleberg skrev:Nydelig sykkel du har der =)
Takk for innspill. Monterte bremsevæskebeholder og speil på høyre side i dag. Må få tak i stålomspunnede slanger som er lenger en orginale. Problemet nå er at med det styret så føler jeg at det ser rart ut med speil. Har montert speilet under nå, men får se om jeg får tak i noen som kan passe lit bedre på sykkelen.
Hvis ikke jeg tar feil så bor du ikke så langt ifra meg? Bor et stykke nordøst i vennesla jeg
Jeg var kanskje litt uklar der med bildet... Bildet er av en Young Gun sadel, men ikke av min sykkel... Den vil jeg ikke poste bilder av før den er ferdig ombygd :)
Stålomspunnede slanger er finest og uten sidestykke langt bedre enn orginalen. Men, vær obs på at biltrangsynet ikke er særlig begeistret for dette og argumenterer med at man ikke vil kunne inspisere lekasjer i kabelen før det er for sent.
Speil på apeheng er uansett en smaks sak... På min første sykkel gjorde jeg det slik med speilet:
http://www.mcsiden.no/gallery/image_pag ... &sd=d&st=0" onclick="window.open(this.href);return false;
På "monster apen" hadde jeg ingen speil, og på den jeg har nå har jeg et T-Bar styre, og planlegger speil på undersiden.
Yupp, jeg bor videre opp i hugget for deg. Enn så lenge i alle fall.. Planen er å komme seg nedover etter hvert :-)
Hadde vert koselig med noen turer sammen til sommeren, og kaffe skal jeg prøve å unngå å gå tom for hjemme