Godtvoksen skrev:Se det var den danske cruiseren..Fine sykler og fine bilder!!! Skulle jo ha vær der denne helgen, sitter å angrer litt på at jeg ikke dro allikevel..
Mener å si at Lauge Jensen kan smykke seg med at danske Prinsen nylig gjorde en bestilling hos dem.Relax skrev:Godtvoksen skrev:Se det var den danske cruiseren..Fine sykler og fine bilder!!! Skulle jo ha vær der denne helgen, sitter å angrer litt på at jeg ikke dro allikevel..
Yepp ,,,,,dansken...
http://www.laugejensen.dk/en/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Lækker skyss for den som vil kjøre alene....... not me![]()
Det er så blankt og gjnoomført at navn og hjul var antagelig krommet innvendig og
Har ikke helt sansen for sånne customfirma som liksom er ett eget motorsykkelmerke...Crinos skrev:Mener å si at Lauge Jensen kan smykke seg med at danske Prinsen nylig gjorde en bestilling hos dem.Relax skrev:Godtvoksen skrev:Se det var den danske cruiseren..Fine sykler og fine bilder!!! Skulle jo ha vær der denne helgen, sitter å angrer litt på at jeg ikke dro allikevel..
Yepp ,,,,,dansken...
http://www.laugejensen.dk/en/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er så blankt og gjnoomført at navn og hjul var antagelig krommet innvendig og
Flott å se at det ikke bare er OCC som lager custom sykler i media. :)
Selv har jeg alltid sagt "Chrome won't get ya home" :)
Alt for mye å pusse og pollere på når alt skal skinne i chrom.
Smaken er som baken...................MaxTron skrev:Har ikke helt sansen for sånne customfirma som liksom er ett eget motorsykkelmerke...Crinos skrev:Mener å si at Lauge Jensen kan smykke seg med at danske Prinsen nylig gjorde en bestilling hos dem.Relax skrev:Godtvoksen skrev:Se det var den danske cruiseren..Fine sykler og fine bilder!!! Skulle jo ha vær der denne helgen, sitter å angrer litt på at jeg ikke dro allikevel..
Yepp ,,,,,dansken...
Flott å se at det ikke bare er OCC som lager custom sykler i media. :)
Selv har jeg alltid sagt "Chrome won't get ya home" :)
Alt for mye å pusse og pollere på når alt skal skinne i chrom.
De fleste kjøper inn motor, girkasse, og det meste andre fra store "custom-masseproduksjons-firma", noen lager ramme og skjermer og tanker selv, og det er jo det eneste som faktisk skiller seg litt ut, de fleste ikke.
så skrur de det sammen, setter ett navn på det, og forlanger 200 000+++ for det
Relax skrev:Jeg GLANER på cruisere gjerne 2 ganger eller mer , men disse plastrakettene osv ser alle nesten like ut for meg og jeg glaner sjeldent 2 ganger![]()
Eller Yamaha som masseproduserer et svært tongt dråg som skjelver når den ser sving og koster 350 000+++?MaxTron skrev:De fleste kjøper inn motor, girkasse, og det meste andre fra store "custom-masseproduksjons-firma", noen lager ramme og skjermer og tanker selv, og det er jo det eneste som faktisk skiller seg litt ut, de fleste ikke.
så skrur de det sammen, setter ett navn på det, og forlanger 200 000+++ for det
Går heilt fint det, plager ikke MÆ når folk så tydelig avslører at de ikke veit hva de snakker om, må jo være opp til kvar enkelt detZZR-Tom skrev:Eller Yamaha som masseproduserer et svært tongt dråg som skjelver når den ser sving og koster 350 000+++?MaxTron skrev:De fleste kjøper inn motor, girkasse, og det meste andre fra store "custom-masseproduksjons-firma", noen lager ramme og skjermer og tanker selv, og det er jo det eneste som faktisk skiller seg litt ut, de fleste ikke.
så skrur de det sammen, setter ett navn på det, og forlanger 200 000+++ for det![]()
Sorry eg klarte berre ikkje å la vere, er selfølgeli meint som en spøk![]()
Åhhh glømte å seie at den ikkje klarer å gå på bakhjulet![]()
Nei nei sorry no gjer eg meg seriøst altso
Heilt enig, den er latterlig dyr, og det er nok ikke Yamaha som får den største biten av salgssummen her i landet...ZZR-Tom skrev:Hehe nei eg bere fyrer, har stor sans for V-max`n og vurderte gen1 som første sykkel:)
Problemet med gen2 er prisen, har ikkje råd
Finns UTROLIG mange triks og modifikasjoner til Gen1 vmax ja, finns mange firma rundt om i verden som lever BARE av å utvikle og selge sånt.ZZR-Tom skrev:Hehe bere flir, hade same greiene då eg kjøpte Dragstar 1100 som første sykkel.
Hade en over 50kmt i en sving så skulle en vist vere den absolutte sikre død![]()
Husker at eg dreiv å google noke jækels på v-max`n om T-boost(trur det var det det hette) og mykje greier, stag på rama for å gjere den stivare, tighte krone bolten og en heil haug andre ting.
Nye V-max`n er jo bere heilt sjuk og eg er missunelig på deg