Et par messe bilder .....

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
Relax

Et par messe bilder .....

Legg inn av Relax »

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

;e
"Do the right thing"

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: Et par messe bilder .....

Legg inn av ArcticTiger »

Den flisa på gølve :-k , er den der for å suge opp ålljelekkasjene?

Just kidding, flotte bilder :thumleft

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Se det var den danske cruiseren.. :thumleft Fine sykler og fine bilder!!! Skulle jo ha vær der denne helgen, sitter å angrer litt på at jeg ikke dro allikevel..

Brukeravatar
Relax

Legg inn av Relax »

Godtvoksen skrev:Se det var den danske cruiseren.. :thumleft Fine sykler og fine bilder!!! Skulle jo ha vær der denne helgen, sitter å angrer litt på at jeg ikke dro allikevel..

Yepp ,,,,,dansken...
http://www.laugejensen.dk/en/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Lækker skyss for den som vil kjøre alene....... not me ;e
Det er så blankt og gjnoomført at navn og hjul var antagelig krommet innvendig og ;e
"Do the right thing"

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

:mc7 Fine sykler,men likte ikke helt tank og hjelm på den ene.... :scratch 8) :lol

Og angrer innmari på at jeg ikke dro,håper mange av dere andre treffes iallfall !! :vs :prf
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Crinos
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Kontakt:

Legg inn av Crinos »

Relax skrev:
Godtvoksen skrev:Se det var den danske cruiseren.. :thumleft Fine sykler og fine bilder!!! Skulle jo ha vær der denne helgen, sitter å angrer litt på at jeg ikke dro allikevel..

Yepp ,,,,,dansken...
http://www.laugejensen.dk/en/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er så blankt og gjnoomført at navn og hjul var antagelig krommet innvendig og ;e
Mener å si at Lauge Jensen kan smykke seg med at danske Prinsen nylig gjorde en bestilling hos dem.

Flott å se at det ikke bare er OCC som lager custom sykler i media. :)

Selv har jeg alltid sagt "Chrome won't get ya home" :)
Alt for mye å pusse og pollere på når alt skal skinne i chrom.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
MaxTron
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650

Legg inn av MaxTron »

Crinos skrev:
Relax skrev:

Yepp ,,,,,dansken...

Mener å si at Lauge Jensen kan smykke seg med at danske Prinsen nylig gjorde en bestilling hos dem.

Har ikke helt sansen for sånne customfirma som liksom er ett eget motorsykkelmerke...

De fleste kjøper inn motor, girkasse, og det meste andre fra store "custom-masseproduksjons-firma", noen lager ramme og skjermer og tanker selv, og det er jo det eneste som faktisk skiller seg litt ut, de fleste ikke.
så skrur de det sammen, setter ett navn på det, og forlanger 200 000+++ for det :oh
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
Relax

Legg inn av Relax »

MaxTron skrev:
Crinos skrev:
Relax skrev:

Yepp ,,,,,dansken...

Har ikke helt sansen for sånne customfirma som liksom er ett eget motorsykkelmerke...

De fleste kjøper inn motor, girkasse, og det meste andre fra store "custom-masseproduksjons-firma", noen lager ramme og skjermer og tanker selv, og det er jo det eneste som faktisk skiller seg litt ut, de fleste ikke.
så skrur de det sammen, setter ett navn på det, og forlanger 200 000+++ for det :oh
Smaken er som baken...................
Jeg synes de 2 første her er rålekre sykkler og hadde jeg ikke kjørt mest med passasjer så hadde noe sånt vært min favoritt.. MEN jeg hadde neppe betalt 200 000 mer for å få en.. Jeg GLANER på cruisere gjerne 2 ganger eller mer , men disse plastrakettene osv ser alle nesten like ut for meg og jeg glaner sjeldent 2 ganger :sk?
Dette er vel noe av greia med oss på 2 hjul,,,vi kan være ganske så forskjellige på hva vi synes, hva som er kult , og hvorfor vi gjør hva vi gjør..og der er bare helt okay ;e :D
"Do the right thing"

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Relax skrev:Jeg GLANER på cruisere gjerne 2 ganger eller mer , men disse plastrakettene osv ser alle nesten like ut for meg og jeg glaner sjeldent 2 ganger :sk?

:prf :janikk

Brukeravatar
ZZR-Tom
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Legg inn av ZZR-Tom »

MaxTron skrev:De fleste kjøper inn motor, girkasse, og det meste andre fra store "custom-masseproduksjons-firma", noen lager ramme og skjermer og tanker selv, og det er jo det eneste som faktisk skiller seg litt ut, de fleste ikke.
Eller Yamaha som masseproduserer et svært tongt dråg som skjelver når den ser sving og koster 350 000+++? :terge

Sorry eg klarte berre ikkje å la vere, er selfølgeli meint som en spøk :8-[

Åhhh glømte å seie at den ikkje klarer å gå på bakhjulet :lol

Nei nei sorry no gjer eg meg seriøst altso :sorry

Brukeravatar
MaxTron

Legg inn av MaxTron »

ZZR-Tom skrev:
MaxTron skrev:De fleste kjøper inn motor, girkasse, og det meste andre fra store "custom-masseproduksjons-firma", noen lager ramme og skjermer og tanker selv, og det er jo det eneste som faktisk skiller seg litt ut, de fleste ikke.
Eller Yamaha som masseproduserer et svært tongt dråg som skjelver når den ser sving og koster 350 000+++? :terge

Sorry eg klarte berre ikkje å la vere, er selfølgeli meint som en spøk :8-[

Åhhh glømte å seie at den ikkje klarer å gå på bakhjulet :lol

Nei nei sorry no gjer eg meg seriøst altso :sorry
Går heilt fint det, plager ikke MÆ når folk så tydelig avslører at de ikke veit hva de snakker om, må jo være opp til kvar enkelt det :thumleft
karosseri er for biler!

Brukeravatar
ZZR-Tom

Legg inn av ZZR-Tom »

Hehe nei eg bere fyrer, har stor sans for V-max`n og vurderte gen1 som første sykkel:)
Problemet med gen2 er prisen, har ikkje råd ](*,)

Brukeravatar
MaxTron

Legg inn av MaxTron »

ZZR-Tom skrev:Hehe nei eg bere fyrer, har stor sans for V-max`n og vurderte gen1 som første sykkel:)
Problemet med gen2 er prisen, har ikkje råd ](*,)
Heilt enig, den er latterlig dyr, og det er nok ikke Yamaha som får den største biten av salgssummen her i landet...

Når det gjelder Gen1 har de jo fått ett rykte på seg at den faktisk IKKE kan svinge :oh
Vist en ser på den som det den faktist er: En tung og overmotorisert Powercriuser fra midten av 80-tallet er den nok ikke verken værre eller bedre enn andre sykkler det er naturlig å sammenligne med.
Vist en sammenligner med andre sykkler med tilnærmet samme aks og fartsressurser (vist det fantes noen) fra samme tidsperiode må en jo sammenligne med de råeste superbikes og DA var den selvfølgelig dårligere allerede da, ikke spesielt dårlig, men betraktelig dårligere, i sving...
En annen ting som har forsterka det dårlige ryktet er jo selvfølgelig at den overlevd, og dermed blitt sammenlignet med sykkler med sammenlignbare krefter som har vert både 10 og 20 år nyere... Det ser Æ bare som positivt for Vmax'n :thumleft

OG, selvfølgelig den mest klassiske: Virker på mæ som det BESTANDIG er de som ALDRIG har sittet på en Vmax som snakker mest og høyest om hvor dårlige de er i sving o.s.v..
karosseri er for biler!

Brukeravatar
ZZR-Tom

Legg inn av ZZR-Tom »

Hehe bere flir, hade same greiene då eg kjøpte Dragstar 1100 som første sykkel.
Hade en over 50kmt i en sving så skulle en vist vere den absolutte sikre død :knegg
Husker at eg dreiv å google noke jækels på v-max`n om T-boost(trur det var det det hette) og mykje greier, stag på rama for å gjere den stivare, tighte krone bolten og en heil haug andre ting.
Nye V-max`n er jo bere heilt sjuk og eg er missunelig på deg ;e

Brukeravatar
MaxTron

Legg inn av MaxTron »

ZZR-Tom skrev:Hehe bere flir, hade same greiene då eg kjøpte Dragstar 1100 som første sykkel.
Hade en over 50kmt i en sving så skulle en vist vere den absolutte sikre død :knegg
Husker at eg dreiv å google noke jækels på v-max`n om T-boost(trur det var det det hette) og mykje greier, stag på rama for å gjere den stivare, tighte krone bolten og en heil haug andre ting.
Nye V-max`n er jo bere heilt sjuk og eg er missunelig på deg ;e
Finns UTROLIG mange triks og modifikasjoner til Gen1 vmax ja, finns mange firma rundt om i verden som lever BARE av å utvikle og selge sånt.

Gen2 er heilt topp i mine øyer ja, og det beste av alt: en kjenner straks igjen at det er en Vmax, både på utseende og når en kjører den :thumleft
karosseri er for biler!

Svar